  • 1. Data: 2004-03-24 09:32:49
    Temat: PayPal ,eBay ___jak o nas pisza w USA
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    W dzisiejszym Timesie pisza ze najwiecej przekretów finasowych na Internecie
    pochodzi z Europy Wschodniej.
    To stamtad wysylane sa e-maile kierujace do podrobionych stron skepow,
    bankow itd.

    To po takich artykulach czesto widac na eBayu NIE WYSYLAM DO EUROPY
    WSCHODNIEJ i Paypal jeszcze dlugo sie tu nie pojawi.

    ________________________
    _______

    ALE CZY TAK RZECZYWISCIE JEST?
    Jak myslicie?

    Zdanie z artykulu:

    Phishing attacks are growing rapidly, impersonating Internet service
    providers, online merchants and banks.
    Government officials and private investigators say all signs point to gangs
    of organized criminals - most likely in Eastern Europe - as being behind
    many of the latest efforts

    .

  • 2. Data: 2004-03-24 10:55:00
    Temat: Re: PayPal ,eBay ___jak o nas pisza w USA
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl>

    > W dzisiejszym Timesie pisza ze najwiecej przekretów finasowych na
    Internecie
    > pochodzi z Europy Wschodniej.

    A co nas to obchodzi ???
    Polska od ZAWSZE leży w Europie Środkowej, tak jak Niemcy,Austria itp.

  • 3. Data: 2004-03-24 11:10:08
    Od: "bardziej" <b...@n...gazeta.pl>

    Leży i kwiczy.

    Chciałbym byc optymistą i twierdzić, że po 1 maja PayPal zacznie działać w
    Polsce, ale coś mi mówi, że to nie jest takie proste.

    bardziej

  • 4. Data: 2004-03-25 09:22:01
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "patek777" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To po takich artykulach czesto widac na eBayu NIE WYSYLAM DO EUROPY
    > WSCHODNIEJ i Paypal jeszcze dlugo sie tu nie pojawi.

    Czy na pewno przekrętów nie ma również na Zachodzie (m.in. w USA)? W końcu
    takie rzeczy jak podrabianie stron bankowych czy skimming wymyślono właśnie
    tam. Poza tym Polska leży w Europie Środkowej a nie Wschodniej, ale niestety
    wielu amerykanów myśli, że Polska leży w Europie Wschodniej (wszyscy znają
    wiedzę geograficzną prezydenta Busha). Poza tym faktem jest, że wielu
    hakerów złapanych przez FBI pochodzi z Rosji, Bułgarii itp. Kilku słynnych
    wyczynów hakerskich (m.in. kilka włamań do NASA) dokonali też Polacy, co
    moim zdaniem świadczy o niewykorzystanych w prawidłowy sposób zdolnościach
    polaków (nawiasem mówiąc polscy hakerzy wykryli istotną dziurę w Windows).
    Mimo wszystko liczę na to, że PayPal będzie chciał zdobyć nowych klientów w
    Polsce i po naszym wejściu do Unii stwierdzą, że jesteśmy krajem
    cywilizowanym i dopuszczą Polaków do rejestracji a może nawet otworzą
    lokalną stronę po polsku.

    Patrzę z optymizmem w przyszłość i pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-03-25 09:50:18
    Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl>

    "bardziej"

    > Leży i kwiczy.
    >
    > Chciałbym byc optymistą i twierdzić, że po 1 maja PayPal zacznie działać w
    > Polsce, ale coś mi mówi, że to nie jest takie proste.

    jest jeszcze BidPay :)

  • 6. Data: 2004-03-25 15:07:08
    Od: "OLI" <a...@g...pl>

    Mam nadzieje, ze PayPal nie dotrze do Polski w ogole, to tylko niepotrzebny
    klopot i kilka tysiecy spraw w sadzie wiecej.
    Juz wole auctionpayments albo moneybookers. O niebo wygodniejsze, nie
    wspominajac o pomocy w razie klopotow.
    Nie tesknie za PayPalem, to dobre (choc nie do konca) rozwiazanie tylko dla
    Amerykanow, moje doswiadczenia sa dosc przykre, a najgorsze jest to, ze
    kompletnie ignoruja uzytkownika w razie klopotow, szczegolnie jesli sie jest
    z Europy. Od lutego istnieje wprawdzie PayPal Europe Ltd. ale co to zmieni?
    PP na ebayu jest popularny, bo ma z nimi umowe - jest tam totalnie
    rozreklamowany i az mnie krew zalewa jak widze sprzedawcow akceptujacych
    TYLKO ta metode, choc wcale idealna nie jest, wrecz przeciwnie :)
    Polecam inne metody platnosci.
    www.paypalsucks.com.

    Pozdrowienia,
    OLI

  • 7. Data: 2004-03-25 16:19:39
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > rozreklamowany i az mnie krew zalewa jak widze sprzedawcow akceptujacych
    > TYLKO ta metode, choc wcale idealna nie jest, wrecz przeciwnie :)

    Nie rozumiem co chcecie od PayPala ? PayPal blokuje konta, dlatego, ze chce
    miec dowod na to, ze to wasza karta kredytowa i tyle. Wyslac fax i po
    problemie. eBay nie ma zadnej umowy z PayPalem, bo to PayPal nalezy do eBay
    corporation. Jesli chcesz kozystac z PayPala tak, aby Ci nie zablokowali, to
    zaloz konto standart i jak dostaniesz kase, to nie przelewaj i nie kupuj za
    nia nic, bo ktos wysle ja instant transferem i jeszcze nie sciagneli z jego
    konta, a juz na twoim sa ( chociaz sa zablokowane ), a po paru dniach dopiero
    kupuj za te kase. Jakie klopoty ?

  • 8. Data: 2004-03-25 17:57:14
    Od: "OLI" <a...@g...pl>

    Mysle, ze wiele osob, ktore wypowiedzialy sie na forum www.paypalsucks.com
    nie wyssaly z palca swoich historii zwiazanych z PP. Sama moge potwierdzic,
    iz serwis ten nie jest bez wad, a szczegolnie dla uzytkownikow z Europy
    (zanim powstal PayPal Ltd.).
    Jasne, ze nie jest to regula i kazdy ma wlasne doswiadczenia, ale ja, po
    przezyciu biurokracyjnej walki z ta firma, nie moge powiedziec, ze PP jest
    "super wygodny".

    Pozdrawiam,
    OLI

  • 9. Data: 2004-03-26 03:30:51
    Od: Jack <U...@w...pl>

    On Thu, 25 Mar 2004 10:22:01 +0100, "Paweł Nyczaj"

> [...]
    >wyczynów hakerskich (m.in. kilka w?ama? do NASA) dokonali te? Polacy, co
    >moim zdaniem ?wiadczy o niewykorzystanych w prawid?owy sposób zdolno?ciach
    >polaków (nawiasem mówi?c polscy hakerzy wykryli istotn? dziur? w Windows).
    >Mimo wszystko licz? na to, ?e PayPal b?dzie chcia? zdoby? nowych klientów w
    >Polsce i po naszym wej?ciu do Unii stwierdz?, ?e jeste?my krajem
    >cywilizowanym i dopuszcz? Polaków do rejestracji a mo?e nawet otworz?
    >lokaln? stron? po polsku.
    >
    >Patrz? z optymizmem w przysz?o?? i pozdrawiam

    A ja uwazam, ze po przeczytaniu lektur stron www.paypalsucks.com lub
    www.paypalwarning.com nie ma co trzymac kciukow za supportowanie
    Polski przez PayPal. O wiele lepszym, wygodniejszym i tanszym
    rozwiazaniem jest moneybookers.com - jedyny minus tego systemu to jest
    - dopiero rosnaca popularnosc (paypal oczywiscie jest o wiele bardziej
    rozpowszechniony). I ja bym raczej wolal zeby na aukcjach byly
    akceptowane formy platnoscia moneybookers, niz "support Polski w
    paypal"

    Jacek

  • 10. Data: 2004-03-26 10:05:39
    Od: "OLI" <a...@g...pl>

    Widzisz, nie. Tak przypuszczalam, ze piszesz, ze Stanow.
    Mieszkam w Niemczech i bardziej odpowiada mi moneybookers - latwiej jest sie
    z nimi dogadac. Korzystales kiedys z help deska w PP? Przysylaja Ci
    automatycznie wygenerowane odpowiedzi, paranoja.
    Pozdrowienia,
    OLI