  • 1. Data: 2004-03-23 23:46:34
    Temat: BidPay i eKarty - jak to wkońcu jest???
    Od: "snow" <s...@a...pl>

    Czy wogóle polskimi eKartami da się płacić na BidPayu (www.auctionpayments.c
    om)? Dziś próbowałem eKartą i niestety odrzucono ją. Zapłace chyba normalną
    VISA PKO ;( . Czy ktoś zna jakiś dobry bank on-line którego karty są akcepto
    wane przez bidpay (dlatego bidpay ponieważ większość osób w stanach wystawia
    jących przedmioty na aukcjach preferuje przekazy pieniężne Western Union)??

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-03-30 07:33:50
    Temat: Re: BidPay i eKarty - jak to wkońcu jest???
    Od: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>

    Użytkownik "snow" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wystawia
    > jących przedmioty na aukcjach preferuje przekazy pieniężne Western

    Wykonałem już ok 20 transakcji przez dawny BIDPAY za pomocą eKarty mBanku.
    Bez najmniejszych problemów.
    Może zapomniałeś doładować karty przed zleceniem przekazu?

    pozdrawiam
    Segoy