    From: Jack <U...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPal ,eBay ___jak o nas pisza w USA
    Date: Fri, 26 Mar 2004 04:30:51 +0100

    On Thu, 25 Mar 2004 10:22:01 +0100, "Paweł Nyczaj"

    >U?ytkownik "patek777" <p...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >Internecie

    >Czy na pewno przekr?tów nie ma równie? na Zachodzie (m.in. w USA)? W ko?cu
    >takie rzeczy jak podrabianie stron bankowych czy skimming wymy?lono w?a?nie
    >tam. Poza tym Polska le?y w Europie ?rodkowej a nie Wschodniej, ale niestety
    >wielu amerykanów my?li, ?e Polska le?y w Europie Wschodniej (wszyscy znaj?
    >wiedz? geograficzn? prezydenta Busha). Poza tym faktem jest, ?e wielu
    >hakerów z?apanych przez FBI pochodzi z Rosji, Bu?garii itp. Kilku s?ynnych
> [...]

    A ja uwazam, ze po przeczytaniu lektur stron www.paypalsucks.com lub
    www.paypalwarning.com nie ma co trzymac kciukow za supportowanie
    Polski przez PayPal. O wiele lepszym, wygodniejszym i tanszym
    rozwiazaniem jest moneybookers.com - jedyny minus tego systemu to jest
    - dopiero rosnaca popularnosc (paypal oczywiscie jest o wiele bardziej
    rozpowszechniony). I ja bym raczej wolal zeby na aukcjach byly
    akceptowane formy platnoscia moneybookers, niz "support Polski w
    paypal"

    Jacek