  • Data: 2004-03-25 15:07:08
    Temat: Re: PayPal ,eBay ___jak o nas pisza w USA
    Od: "OLI" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nadzieje, ze PayPal nie dotrze do Polski w ogole, to tylko niepotrzebny
    klopot i kilka tysiecy spraw w sadzie wiecej.
    Juz wole auctionpayments albo moneybookers. O niebo wygodniejsze, nie
    wspominajac o pomocy w razie klopotow.
    Nie tesknie za PayPalem, to dobre (choc nie do konca) rozwiazanie tylko dla
    Amerykanow, moje doswiadczenia sa dosc przykre, a najgorsze jest to, ze
    kompletnie ignoruja uzytkownika w razie klopotow, szczegolnie jesli sie jest
    z Europy. Od lutego istnieje wprawdzie PayPal Europe Ltd. ale co to zmieni?
    PP na ebayu jest popularny, bo ma z nimi umowe - jest tam totalnie
    rozreklamowany i az mnie krew zalewa jak widze sprzedawcow akceptujacych
    TYLKO ta metode, choc wcale idealna nie jest, wrecz przeciwnie :)
    Polecam inne metody platnosci.
    www.paypalsucks.com.

    Pozdrowienia,
    OLI