  • Data: 2004-03-28 15:05:38
    Temat: Re: PayPal ,eBay ___jak o nas pisza w USA
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 24 Mar 2004 10:32:49 +0100, na pl.biznes.banki, patek777 w
    wiadomości <news:c3rkk0$kas$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > W dzisiejszym Timesie pisza ze najwiecej przekretów finasowych na Internecie
    > pochodzi z Europy Wschodniej.
    > To stamtad wysylane sa e-maile kierujace do podrobionych stron skepow,
    > bankow itd.
    >
    > To po takich artykulach czesto widac na eBayu NIE WYSYLAM DO EUROPY
    > WSCHODNIEJ i Paypal jeszcze dlugo sie tu nie pojawi.

    To wcale nie o to chodzi. Dla PP rozszerzenie działalności na nowe kraje
    jest przede wszystkim problemem prawnym i nasze wejście do UE niewiele
    zmieni. Swego czasu korespondowałem z nimi na ten temat i oto odpowiedź
    jaką otrzymałem:

    Dear Krzysztof Maj,

    Thanks for writing to us. I appreciate the opportunity to assist you
    with your questions.

    Unfortunately, we are not yet providing services in the country in
    which you reside. Establishing our service in each new country involves
    complex changes due to different regulations in each country. We are
    working hard and look forward to expanding our services to additional
    countries in the future.

    At this time, membership is available to residents of the following
    countries:

    *Anguilla *Argentina *Australia *Austria *Belgium *Brazil *Canada
    *Chile *China *Costa Rica *Denmark *Dominican Republic *Finland *France
    *Germany *Greece *Hong Kong *Iceland *India *Ireland *Israel *Italy
    *Jamaica *Japan *Luxembourg *Mexico *Netherlands *New Zealand *Norway
    *Portugal *Singapore *South Korea *Spain *Sweden *Switzerland * Taiwan
    *United Kingdom

    Click https://www.paypal.com/intlavail or copy and paste the link into
    the address bar for more information on Non-U.S. availability.
    Please let me know if you need further assistance.

    Sincerely,
    Steven
    PayPal Customer Service
    PayPal, an eBay Company
    ------

    Po wejściu na podaną stronę zwróć uwagę, że mieszkańcy wymienionych
    krajów wcale nie mają takich samych uprawnień, pomiędzy poszczególnymi
    krajami jest zróżnicowanie.
    Co do dyskryminowania mieszkańców Europy Wschodniej:brałem udział w
    aukcji, gdzie sprzedwca jako kupujących wykluczył mieszkańców Francji,
    ze względu na ich nagminną nierzetelność :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj