  • 1. Data: 2012-11-07 21:59:53
    Temat: Pamiętacie wątek: Brak blokad na Visa Classic mBank
    Od: "sergo" <s...@n...progi.biz.pl>

    No i stało się.
    Przez 5 lat miałem Visa Classic z mBanku, ogólnie przyzwyczaiłem się do ich
    rozwiązań
    i nawet nie miałem ochoty gonić za wiśniami i nic zmieniać. Ale miarka się
    chyba przebrała.
    Po kolejnym wznowieniu karty, przyszła miesiąc temu nowa identyczna ale...
    praktycznie żadna transakcja nie jest widoczna w blokadach, pojawia się
    mniej więcej
    co trzecia i to też z opóźnieniem a pozostałe lądują po dobrych kilku dniach
    w transakcjach bieżacych.
    Wprowadziło to istny burdel w moim planowaniu i w stusounku do tego co
    miałem.
    Pani na mLinii twierdzi, że to wina agenta rozliczeniowego tam gdzie
    dokonywałem płatności
    a poza tym tak jest i koniec. Dziwne, że zbiegło się to równo z nadejściem
    nowej karty.
    Dziwne też, bo miałem ze 20 stałych punktów gdzie dokonywałem płatności i
    niemal natychmiast
    lądowały w blokadach. Teraz na 20 transakcji w blokadach pojawiły się 2, a
    kolejne 3 z opoźnieniem.
    Pozostałem po tygodniu były widoczne w transakcjach bieżących. Dla mnie
    koszmar.
    Czy mBank coś pozmieniał? Na niektórych świstkach z płatności widuję zapis
    "transakcja offline" czego wcześniej
    nie było. Czy nowa karta ma w sobie jakiś zapis, że płatność odbywa się bez
    łączenia się z bankiem w celu
    weryfikacji możliwości płacenia. Wszystkie transakcje były potwierdzone
    PIN'em, kwoty rózne między 13 a 160PLN.
    Da się to jakoś zmienić, żeby było po staremu?

  • 2. Data: 2012-11-07 22:15:03
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 22:00:19 UTC+1 użytkownik sergo napisał:
    > Pani na mLinii twierdzi, że to wina agenta rozliczeniowego tam gdzie
    > dokonywałem płatności

    Ściema tak oczywista, że urągająca inteligencji pani i klienta.

    > Da się to jakoś zmienić, żeby było po staremu?

    Da się. Ja właśnie oba delfinki uśpiłem - mój i żony. Tym samym mBank przestał być
    bankiem do bieżących wydatków na rzecz Millenium.

  • 3. Data: 2012-11-08 18:00:10
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 7 Nov 2012 21:59:53 +0100, sergo napisał(a):

    > Da się to jakoś zmienić, żeby było po staremu?

    Karta Visa Electron do izzy-konta działa tak samo, jak do tej pory
    działały inne karty Electron mBanku.
    A gdy i ją zepsują, to trzeba będzie się z kartą mBanku pożegnać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2012-11-08 18:37:19
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 08.11.2012 o 18:00 Chris94 <chris94@wytnij_to.poczta.fm> pisze:

    > Karta Visa Electron do izzy-konta działa tak samo, jak do tej pory
    > działały inne karty Electron mBanku.
    > A gdy i ją zepsują, to trzeba będzie się z kartą mBanku pożegnać.

    A tak naprawde to o co chodzi? Jaki jest sens tych blokad?

    MK

  • 5. Data: 2012-11-08 19:10:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:

    > A tak naprawde to o co chodzi? Jaki jest sens tych blokad?

    jak komus sie nie chce pilnowac ile dzisiaj wydal, to po blokadach może
    się szybko kapnąć gdzie przepił kasę.

    No i szybciej wiesz, ze ktoś ci kasę z konta zajumał jak poslugujesz sie
    debetowka do płacenia.

  • 6. Data: 2012-11-08 19:13:51
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-11-07 21:59, sergo pisze:
    > Da się to jakoś zmienić, żeby było po staremu?

    Ostatnio jest z tym problem nie tylko w mBanku. Te same problemy mam w
    Sync i Millennium.

    Mr Owl

  • 7. Data: 2012-11-08 19:17:46
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    W dniu 08.11.2012 o 18:00 Chris94 <chris94@wytnij_to.poczta.fm> pisze:

    > A tak naprawde to o co chodzi? Jaki jest sens tych blokad?

    Blokady są zdecydowanie bez sensu.
    Przecież jak ktoś wejdzie w debet, czy przekroczy limit karty to czysty zysk
    dla banku.
    Stosowanie blokad jest działaniem na szkodę banku więc ktoś powinien za to
    beknąć.
    P.G.

  • 8. Data: 2012-11-08 19:22:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 19:14:07 UTC+1 użytkownik Pan Sowa napisał:
    > W dniu 2012-11-07 21:59, sergo pisze:

    > Ostatnio jest z tym problem nie tylko w mBanku. Te same problemy mam w
    >
    > Sync i Millennium.

    Bo opóźnione blokady/brak blokad to raczej nie wina banku a agenta rozliczeniowego

  • 9. Data: 2012-11-08 19:26:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 19:22:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 8 listopada 2012 19:14:07 UTC+1 użytkownik Pan Sowa napisał:
    >

    > Bo opóźnione blokady/brak blokad to raczej nie wina banku a agenta rozliczeniowego

    Wpisz kto obsługiwał płatności z błędnymi blokadami i sie pewnie okaże ze to jeden
    agent rozliczeniowy

  • 10. Data: 2012-11-08 19:30:53
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 08.11.2012 o 19:13 Pan Sowa <p...@g...ru> pisze:

    > Ostatnio jest z tym problem nie tylko w mBanku. Te same problemy mam w
    > Sync i Millennium.

    IMHO to nie sa problemy tylko prawidlowe dzialanie.

    MK