  • 1. Data: 2012-11-07 21:06:49
    Temat: Mój SyneC zadłużył się...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wchodzę [głupio brzmi... zaraz się zacznie, że mi tylko
    sprośny seks w głowie] do swego SynCa, szukając 5% i co
    widzę? Zadłużenie!!! Jak to możliwe, że doszło do tego?
    Zamiast spodziewanych zysków -- SyneC przyniósł straty!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-11-07 21:27:30
    Temat: Re: Mój SyneC zadłużył się...
    Od: JB <j...@o...pl>

    Płaciłes Pay-pasem?? Jeśli udało Ci się zrobić debet to będą jeszcze odsetki i 20 pln
    za powiadomienie .

  • 3. Data: 2012-11-07 23:49:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JB" c...@g...co

    : Płaciłes Pay-pasem??

    Tak. Dziś już mam towar prawie (awizo) u siebie.

    : Jeśli udało Ci się zrobić debet to będą jeszcze
    : odsetki i 20 pln za powiadomienie .

    To kurestwo zwykłe. Miesiąc trzymałem tam 3 stówki, po
    zapłaceniu zabrałem resztę. Nie wiedziałem, że zrobią mi
    debet. Jutro wyreguluję do zera. Płaciłem 23 października
    tuż przed północą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-11-08 07:55:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 7 Nov 2012 23:49:17 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    >: Jeśli udało Ci się zrobić debet to będą jeszcze
    >: odsetki i 20 pln za powiadomienie .
    > To kurestwo zwykłe.

    Po prostu wojna. Jakoś muszą odrobić to, co wypłacili np. mnie ;)
    Aliorowi et consortes trzeba patrzeć na łapy jeszcze bardziej, niż
    instytucjom Leszka, którego zresztą też da się skubać regularnie i z
    upodobaniem.

    AK

  • 5. Data: 2012-11-08 08:15:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 07:55, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:

> [...]
    > Aliorowi et consortes trzeba patrzeć na łapy jeszcze bardziej, niż
    > instytucjom Leszka, którego zresztą też da się skubać regularnie i z

    Mnie nie obciazyli za telefon o saldzie ujemnym spowodowanym
    rozliczaniem transakcji dolarowej w wysokosci wyzszej niz blokada.
    Natomiast widze, ze pojawily sie obciazenia jeden i dwa grosze za
    blyskawiczne przelewy (sygnowane przez bluemedia). Jakby konto bylo
    zerowe, to ...?

  • 6. Data: 2012-11-08 15:24:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Pozwolę sobie na odpowiedź obu siostrom naraz.

    "krzysztofsf" f...@j...goo
    glegroups.com

    > Po prostu wojna.

    Wojna? Mają swych wojowników i chcą walczyć przeciwko cywilom?
    Wytresowana, wyszkolona armia (jak ich wojownicy nazywają się?
    żółwie mindża? -- jakoś tak...) przeciwko bezbronnej ludności?!

    Jak tak mozna? [jakie to szczęscie, że niewinna ludność skubie
    SynCow tak solidnie... musze jakoś wesprzeć siostry ondzierające
    Syncow na 1125 miesięcznie...]

    > Jakoś muszą odrobić to, co wypłacili np. mnie ;)

    [dowal im w moim imieniu!!! dowala solidnie!!! niech stracą, niech
    płaczą!!! choć tę satysfakcję będę miał!!! skoro nie potrafię
    walczyć inaczej!!!]

    > Aliorowi et consortes trzeba patrzeć na łapy jeszcze bardziej, niż
    > instytucjom Leszka,

    BTW -- LeszekCz nie zadzwonił do mnie w sprawie firmowego konta
    Ideologicznego. Trochę niepoważny facet. :)

    > którego zresztą też da się skubać regularnie i z upodobaniem.

    : Mnie nie obciazyli za telefon o saldzie ujemnym spowodowanym

    Wczoraj zleciłem przelew -- jak to dobrze, że u Baśki były orzechy...
    Akurat poza Baśkami i Optymalnością nie miałem luzaków nigdzie.
    A Optymalność nie była wycelowana w SynCa, ale w Dobre...

    Do tej pory nie zadzwonili do mnie -- nie będzie zatem obciążenia za monit?

  • 7. Data: 2012-11-08 16:36:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 8 Nov 2012 15:24:02 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > musze jakoś wesprzeć siostry ondzierające
    > Syncow na 1125 miesięcznie...]

    Wsparcie zawsze mile widziane... numer konta może podać? W jakim banku
    będzie najwygodniej? ;)

    > [dowal im w moim imieniu!!! dowala solidnie!!! niech stracą, niech
    > płaczą!!! choć tę satysfakcję będę miał!!! skoro nie potrafię
    > walczyć inaczej!!!]

    Ze wszystkich sił swoich, tak mi dopomóż dowolne bóstwo!

    > BTW -- LeszekCz nie zadzwonił do mnie w sprawie firmowego konta
    > Ideologicznego. Trochę niepoważny facet. :)

    Pewnie już przeczytał, że w połączeniu z Tax Care jego oferta nie zachwyca.
    Ale za to Solorz z Hiszpanami właśnie postanowili ufundować mi nowy
    telefon, a dziecku tablet. Jeśli o mnie chodzi, mogą nie obniżać
    interchange'u.

    AK

  • 8. Data: 2012-11-08 17:33:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" nwn8oa1al1hf$.xavypn40dsq2$....@4...net

    > Wsparcie zawsze mile widziane...

    [skąd ona zna moje myśli?!]

    > numer konta może podać?

    Wiesz... Czasami mnie nachodza głupie myśli...
    Waze, aby ich nie wypowiadać. Podsłuchiwałaś,
    siostro, więc nie miej do mnie pretensji.

    [tu kobiety rzucają się sobie do oczu, ale że mnie boli kręgosłup...]

    > W jakim banku będzie najwygodniej? ;)

    Nie bierz poważnie tego, co pomyślę głośno...

    > Ze wszystkich sił swoich, tak mi dopomóż dowolne bóstwo!

    [a ta stale o pieniądzach...]

    > Pewnie już przeczytał, że w połączeniu z Tax Care jego oferta nie zachwyca.

    Czyli pracowity jest...

    > Ale za to Solorz z Hiszpanami właśnie postanowili ufundować
    > mi nowy telefon, a dziecku tablet. Jeśli o mnie chodzi, mogą
    > nie obniżać interchange'u.

    [W jaki sposób Solorz postanowił ufundować Ci tablet a dziecku telefon?
    Oczywiście nie. Tobie telefon a dziecku tablet? Też nie... Więc jak? Co
    mnie obchodzą postanowienia? -- ileż to razy postanawiano coś, czego nie
    uczyniono...]

    Postanowili i dali czy na postanowieniach zakończyli swe rozważania? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-11-08 17:36:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k7eoka$2dl$...@n...news.atman.pl

    > "JB" c...@g...co

    > : Płaciłes Pay-pasem??

    > Tak. Dziś już mam towar prawie (awizo) u siebie.

    No, niestety jest inaczej... Ów ,,towar'' to niemal komornik. ;)
    PGE upomina się u mnie o pieniądze... [co za ludzie... myślą
    tylko o pieniądzach...]

    A zabawki zakupione nadal w drodze...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'