  • 1. Data: 2014-04-25 22:56:30
    Temat: Pakiet ubezpieczeniowy Zdrowotny
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Gdzie dostane taki pakiet dla czteroosobowej rodziny zeby nie czekac w
    kolejkach do specjalistow
    Pieprze ZUSowska sluzbe zdrowia Mam juz dosc

  • 2. Data: 2014-04-26 08:20:06
    Temat: Re: Pakiet ubezpieczeniowy Zdrowotny
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no pelno tego...
    luxmed
    medica
    medicover

    np. w moim srednio-malym miescie najlepsza dostepnosc do specjalistow
    od luxmedu, musisz sie zorientowac z kim maja twoi ulubieni lekarze
    podpisane umowy i tym sie kieruj...

    powodzenia!

  • 3. Data: 2014-04-26 23:19:41
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Zerknij na http://www.cazdrowie.pl/

    Przystepujesz do stowarzyszenia, dzieku czemu mozesz wykupic
    ubezpieczenie zdrowotne na zasadach grupowych (dla firm), jest to o
    wiele korzystniejsze niz kupowanie polisy indywidualnie.

  • 4. Data: 2014-04-27 21:19:41
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-04-25 22:56, kowtow pisze:
    > Gdzie dostane taki pakiet dla czteroosobowej rodziny zeby nie czekac w
    > kolejkach do specjalistow
    > Pieprze ZUSowska sluzbe zdrowia Mam juz dosc

    Skoro odpowiedź ma być w temacie grupy to może to? ;)

    http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/ubezpieczenia/w-r
    amach-konta-osobistego/ubezpieczenie-pakiet-zdrowia-
    dla-posiadaczy-kont-osobistych/szczegoly

    Darek

  • 5. Data: 2014-04-28 10:58:54
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 22:56:30 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
    > Gdzie dostane taki pakiet dla czteroosobowej rodziny zeby nie czekac w
    >
    > kolejkach do specjalistow

    Wszedzie sie czeka.
    Nawet jesli idziesz calkiem prywatnie, placac za jednorazowa wizyte w przychodni
    'przydomowej' danego lekarza to moze byc kolejka.

    Ocszem czasy oczekiwania sa rozne, ale w NFZ tez sa rozne, czasem nawet w sasiednich
    przychodniach sa duze roznice.

    Oczywiscie podstawowy problem z NFZ to "limity przyjec" i moze sie okazac np. w
    kwietniu ze juz do konca roku nie moga nikogo przyjac bo skonczyl sie limit
    (widzialem taki przypadek wlasnie).