  • 1. Data: 2005-08-14 19:42:05
    Temat: PZ z eMax plus
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    Czesc,
    czy ktos uzywa eMax plus do PZ? Czy kilka PZ z jednego rachunku
    chodzi bez dodatkowych opłat?

    --
    Pozdrawiam!
    __________

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 2. Data: 2005-08-14 20:40:18
    Temat: Re: PZ z eMax plus
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Artur A. Surowiec napisał(a):

    > czy ktos uzywa eMax plus do PZ? Czy kilka PZ z jednego rachunku
    > chodzi bez dodatkowych opłat?

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    22,1#328

    może nie jest to odpowiedź wprost, ale da się ją wywnioskować :-)

  • 3. Data: 2005-08-14 22:40:28
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in
    message news:ddoa7e$at8$1@news.elsat.net.pl...

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    22,1#328

    > może nie jest to odpowiedź wprost, ale da się ją wywnioskować :-)

    Chyba masz na mysli:

    "Aby moc uczestniczyc w rozliczeniach dokonywanych za posrednictwem
    polecenia zaplaty nalezy posiadac przynajmniej jeden z rachunków:
    eKONTO, izzyKONTO lub mBiznes KONTO."

    Rozmawialem jakis czas temu z mLinka i zapytalem czy mozna puszczac
    PZ z eMaxa (nie bylo jeszcze eMax plus). Powiedziala, ze mozna,
    jednak nie poleca, bo do celow rozrachunkow jest eKonto (jakos
    tak). Poza tym, aby posiadac eMax plusa IMO konieczne jest
    posiadanie e, izzy lub mBiznes. Wnioskuje wiec, ze skoro z eMaxa
    sie da to i z eMax plusa sie da... choc raz. Ciekaw jestem czy od
    PZ moze byc pobierana dodatkowa oplata karna za wiecej niz jedna
    wyplate, bo co by nie mowic bylby to sposob na ominiecie
    ograniczenia jednej wyplaty za free miesiecznie.
    Czuje, ze nawet jesli nie bylo to ich intencja, zeby taka mozliwosc
    stworzyc to raczej sie przed nia nie zabezpieczyli. Czy ktos juz to
    stosuje?

    --
    Pozdrawiam!
    __________

  • 4. Data: 2005-08-15 02:48:02
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Artur A. Surowiec wrote:

> [...]
    > PZ z eMaxa (nie bylo jeszcze eMax plus). Powiedziala, ze mozna,
    > jednak nie poleca, bo do celow rozrachunkow jest eKonto (jakos

    I na tej podstawie takiej jednej rozmowy sądzisz że z eMax zdefiniujesz PZ?
    To podzwoń jeszcze kilka razy i popytaj - ubawisz się ;-)

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2005-08-15 08:22:26
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Artur A. Surowiec* napisał(a):

> [...]
    > wyplate, bo co by nie mowic bylby to sposob na ominiecie
    > ograniczenia jednej wyplaty za free miesiecznie.

    Osobiście nie przerabiałem, ale (ZTCW):

    1. Drugą wypłatę z eMax Plus można wykonać tylko przez mLinię.

    2. Na eMax Plus można zdefiniować tylko jedno konto do przelewu,
    więc PZ co najwyżej kilka razy w miesiącu, ale na to samo konto :)

    Jeśli się mylę, to proszę o sprostowanie.

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    Things get worse under pressure.
    (Murphy's Law of Thermodynamics)

  • 6. Data: 2005-08-15 08:39:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marek Szapajko napisał(a):

    > Jeśli się mylę, to proszę o sprostowanie.

    Po co tak kombinować? PZ nie jest dostępne dla eMax plus. Tyle na temat.