  • 1. Data: 2005-08-13 12:13:37
    Temat: Przelewy międzybankowe 15.08
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Czy orientujecie się może czy w poniedziałek będą realizowane przelewy
    międzybankowe? Wprawdzie jest święto, ale...

    --
    chairon

  • 2. Data: 2005-08-13 12:20:15
    Temat: Re: Przelewy międzybankowe 15.08
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 13 Aug 2005 14:13:37 +0200, "chairon"
    <c...@i...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Czy orientujecie się może czy w poniedziałek będą realizowane przelewy
    >międzybankowe? Wprawdzie jest święto, ale...

    ale co?
    nie beda, jak w kazde swieto.

    G.

  • 3. Data: 2005-08-13 13:14:56
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > ale co?

    Kiedyś w archiwum grupy wyczytałem, że elixir nie chodzi jedynie w
    weekendy i że system nie rozróżnia świąt wypadających w środku tygodnia.
    Widocznie było tak kiedyś albo to bzdura.

    --
    chairon

  • 4. Data: 2005-08-13 14:18:50
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    chairon wrote:

    > Kiedyś w archiwum grupy wyczytałem, że elixir nie chodzi jedynie w
    > weekendy i że system nie rozróżnia świąt wypadających w środku
    > tygodnia. Widocznie było tak kiedyś albo to bzdura.

    Pokaż linkiem gdzie to wyczytałeś.

  • 5. Data: 2005-08-13 14:47:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    chairon <c...@i...skasuj-to.pl> wrote:

    > Czy orientujecie się może czy w poniedziałek będą realizowane przelewy
    > międzybankowe? Wprawdzie jest święto, ale...

    Nie będą.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2005-08-13 15:41:44
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > weekendy i że system nie rozróżnia świąt wypadających w środku tygodnia.
    > Widocznie było tak kiedyś albo to bzdura.

    albo to bzdura

  • 7. Data: 2005-08-14 10:50:57
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    KIR pracuje tylko w dni robocze.

    Dlatego przelewy międzybankowe nie bedą realizowane.

    Lew

    --
    Widziałeś już www.konto.hil.pl ?
    Konta bankowe, karty kredytowe OnLine

  • 8. Data: 2005-08-14 22:47:26
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Lew" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > KIR pracuje tylko w dni robocze.
    >
    > Dlatego przelewy mi?dzybankowe nie bed? realizowane.
    >
    > Lew

    Tak? A ja mam na rachunku pewnego operatora komorkowego termin
    platnosci do 15 (poniedzialek) i co wiecej udalo mi sie taka date
    zdefiniowac w systemie transakcyjnym pewnego banku. Oba te fakty
    wskazywalyby na to, ze moze jednak sesje sie odbeda.

    --
    Pozdrawiam!
    __________

    artur at e.pl

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 9. Data: 2005-08-14 23:10:03
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    (poniedzialek) i co wiecej udalo mi sie taka date
    > zdefiniowac w systemie transakcyjnym pewnego banku. Oba te fakty wskazywalyby na

    jaki to operator i jaki bank?

    kursor

  • 10. Data: 2005-08-15 08:43:13
    Temat: Re: Przelewy mi?dzybankowe 15.08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Artur A. Surowiec napisał(a):

    > Tak? A ja mam na rachunku pewnego operatora komorkowego termin platnosci
    > do 15 (poniedzialek)

    Co w tym dziwnego? KC się kłania. Jeżeli termin wypada w dzień wolny,
    zostaje on "przesunięty" na najbliższy dzień roboczy.

    > i co wiecej udalo mi sie taka date zdefiniowac w
    > systemie transakcyjnym pewnego banku.

    I ponownie - co w tym dziwnego? Zostanie wysłany następnego dnia
    roboczego, jak co tydzień w wypadku weekendów, a zaksięgowany na
    rachunku nadawcy w poniedziałek lub we wtorek, w zależności od banku.

    > Oba te fakty wskazywalyby na to,
    > ze moze jednak sesje sie odbeda.

    Oba te fakty nie są ŻADNYMI wyjątkami, które mogłyby na to wskazywać.

    Sesji nie ma. Amen.