  • 1. Data: 2005-08-14 21:23:01
    Temat: Ranking największych polskich banków
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    witam,
    szukam rankingu największych polskich banków (nie spółdzielczych). wiem że
    taki ranking wydaje między innymi gazeta bankowa, ale po wysłaniu smsa, żeby
    uzyskać dostęp do serwisu, nie dostałem smsa zwrotnego z kodem... czy ktoś
    ma może taką listę banków? nie musi być duża - wystarczy ok 25 największych
    banków (kryteria dowolne).

    pozdrawiam,
    ksywka

  • 2. Data: 2005-08-15 13:19:06
    Temat: Re: Ranking największych polskich banków
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 14 Aug 2005 23:23:01 +0200, Ksywka napisał(a):

> [...]
    > ma może taką listę banków? nie musi być duża - wystarczy ok 25 największych

    kombinujesz jak koń pod góre - idz że chłopie do czytelni znajdz sobie ten
    numer gazety bankowej gdzie był ranking, uśmiechnij się do pani zostaw DO i
    zabierz do domu gdzie spokojnie zeskanujesz wraz z komentarzem.

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2005-08-15 20:11:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    "Ksywka" <p...@w...net> napisał(a):
> [...]
    > ktoś
    > ma może taką listę banków? nie musi być duża - wystarczy ok 25

    Przeczytaj na strone glownej, ze maja jakas awarie SMSow i trzeba pisac do
    redaktora ktoregos i on ci przesle kod.
    A tak poza tym to jeszcze szukaj w Rzepie lub NBP

  • 4. Data: 2005-08-16 21:35:09
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    dzieki za uwagi. ostatecznie dostalem sie do rankingu bankow przez strone
    bankowa. odeslali smsa choc z dlugim opoznieniem. pozdrawiam.