    From: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PZ z eMax plus
    Date: Mon, 15 Aug 2005 00:40:28 +0200
    Sender: surowiec@uzytkownicy_idg

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in
    message news:ddoa7e$at8$1@news.elsat.net.pl...

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    22,1#328

    > może nie jest to odpowiedź wprost, ale da się ją wywnioskować :-)

    Chyba masz na mysli:

    "Aby moc uczestniczyc w rozliczeniach dokonywanych za posrednictwem
    polecenia zaplaty nalezy posiadac przynajmniej jeden z rachunków:
    eKONTO, izzyKONTO lub mBiznes KONTO."

    Rozmawialem jakis czas temu z mLinka i zapytalem czy mozna puszczac
    PZ z eMaxa (nie bylo jeszcze eMax plus). Powiedziala, ze mozna,
    jednak nie poleca, bo do celow rozrachunkow jest eKonto (jakos
    tak). Poza tym, aby posiadac eMax plusa IMO konieczne jest
    posiadanie e, izzy lub mBiznes. Wnioskuje wiec, ze skoro z eMaxa
    sie da to i z eMax plusa sie da... choc raz. Ciekaw jestem czy od
    PZ moze byc pobierana dodatkowa oplata karna za wiecej niz jedna
    wyplate, bo co by nie mowic bylby to sposob na ominiecie
    ograniczenia jednej wyplaty za free miesiecznie.
    Czuje, ze nawet jesli nie bylo to ich intencja, zeby taka mozliwosc
    stworzyc to raczej sie przed nia nie zabezpieczyli. Czy ktos juz to
    stosuje?

    --
    Pozdrawiam!

    "What can be imagined, can be achieved"