  • Data: 2019-07-31 11:51:58
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-31 o 11:16, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > Niby niewielkie, ale po co przeplacac :-)
    >
    > No fakt, mnie taka lista na dlugo starcza, a jak ktos zamowil kilka
    > przed podwyzka, to ma na dlugo.

    E-e
    "Dzień dobry,

    od 14 września br. wycofujemy listy haseł jednorazowych, a nasi klienci
    będą potwierdzać operacje bankowe hasłami SMS lub mobilną autoryzacją.

    Dlatego prosimy, zarejestruj jak najszybciej swój numer telefonu
    komórkowego. Zmienisz go na mLinii 801 300 800 lub w naszej placówce.
    Będziesz potrzebował dowodu osobistego oraz numeru aktywnej karty jaką
    masz w mBanku.

    Jeśli tego nie zrobisz, od 14 września nie zalogujesz się do serwisu
    transakcyjnego. Sprawy związane z rachunkiem załatwisz tylko na mLinii
    lub w placówce.

    ..."

    --
    Pete