  • Data: 2019-07-31 11:16:52
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-30 o 15:58, J.F. pisze:

    >Tak. Są ludzie, dla których 19 zł to niewielkie pieniądze :-)

    Niby niewielkie, ale po co przeplacac :-)

    No fakt, mnie taka lista na dlugo starcza, a jak ktos zamowil kilka
    przed podwyzka, to ma na dlugo.

    >Rejon w górach.

    >Czy dobrze zgaduję, że to miało być coś złośliwego?

    Nie, niedawne doswiadczenia.
    Nowy szpital ... i problemy z zasiegiem.
    W poczekalni gdzies w glebi budynku nie dziwne, ale w pokoju na II
    pietrze tez rwie.

    Szpital nawet wi-fi udostepnia, ale wymaga rejestracji i haslo na sms
    przysyla.
    I trzeba wyjsc, zeby odebrac :-)

    Wiec faktycznie moga sie zdarzyc takie sytuacje.

    J.