  • 11. Data: 2003-03-31 23:17:18
    Temat: Re: !!!!!! PROFESJONALNA OBSŁUGA !!!!!!!
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 31 Mar 2003 15:59:52 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Hy, hy :)
    >To ja pozdrowie Alicje N. z oddzialu na Krolewskiej ;) (kolezanka z
    >SGHu :D

    Przylacze sie i pozdrowie obie bardzo mile kolezanki :)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 12. Data: 2003-04-01 19:52:22
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Hy, hy :)
    > To ja pozdrowie Alicje N. z oddzialu na Krolewskiej ;) (kolezanka z
    > SGHu :D

    Witam,

    ten oddzial oni nazywaja na Krolewskiej? Przeciez budynek ma adres
    Marszalkowska, wejscia co prawda z roznych stron (BRE, AIG, Multibank) -
    ale Krolewska to to nie jest - nowo powstajacy obok Crescent to juz
    rzeczywiscie jest Krolewska :)

    Pozdrawiam,

    P.S. Mialem isc do tego Multibanku - ale jakos mi nie po drodze -
    zobaczymy te 'ladne kobiety' heh :)

  • 13. Data: 2003-04-02 00:49:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    SzYmOn <szymonunion@remove_itwp.pl> wrote:

    > ten oddzial oni nazywaja na Krolewskiej? Przeciez budynek ma adres
    > Marszalkowska, wejscia co prawda z roznych stron (BRE, AIG, Multibank) -

    E-e. Budynek jest na Królewskiej :)

    > P.S. Mialem isc do tego Multibanku - ale jakos mi nie po drodze -
    > zobaczymy te 'ladne kobiety' heh :)

    Ty trafisz pewnie go Agnieszki M. :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2003-04-02 21:59:31
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > E-e. Budynek jest na Królewskiej :)

    Witam,

    rzecz wzgledna - kawalek budynku (frontu) to tak - ale wiekszosc (nie
    mowie o luku) od Marszalkowskiej - niewazne - sprawdze jutro :) Dzis of
    coz nie mialem czasu :)

    > Ty trafisz pewnie go Agnieszki M. :)

    Hmm... a dlaczego akurat dla niej i CZY WARTO? :))) Powiedz cos wiecej
    :)

    Pozdrawiam,

    P.S. ... delikatnie OFF-topicznie :)

  • 15. Data: 2003-05-08 14:25:40
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    d...@p...onet.pl skribis:

    >Posiadam konto w MULTIBANKU - oddział przy ul. Wiertniczej 166 w Warszawie.
    >PROFESJONALNA OBSŁUGA!!!! Pani Joanna ANTCZAK ODDANA CAŁOKOWICIE PRACY i
    >bardzo zorientowana w sprawach bankowości. POLERCAM USŁUGI TEGO BANKU !!!!!

    i nieprawada ze dach pzecieka, zwlaszcza ze prawie nie padalo.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Forum o network marketingu (MLM, marketing sieciowy)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 16. Data: 2003-05-10 17:15:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "l.e:h" <l...@...pl> wrote in message

    > i nieprawada ze dach pzecieka, zwlaszcza ze prawie nie padalo.

    http://www.mis.canpol.pl/sounds/lubudubu.mp3 ;)

    Maciej