  • 1. Data: 2003-10-24 15:00:04
    Temat: PKOK ??? WCPG Kompleks ??? - Krzaki ?
    Od: " Dluznik bez wyjscia ..." <d...@g...pl>

    Witam.
    Wiecie cos o tych firmach ???
    Ponoć oddłużają ludzi w POLSCE ... ale znajomi mówili mi , że zdzierają kasę
    i tyle ich widzieli ...
    Ktoś ma jakieś informacje co to w ogóle jest ?

    http://www.pkok.ti.pl/

    Dluznik szukajacy pomocy.

  • 2. Data: 2003-10-24 15:57:19
    Temat: Re: PKOK ??? WCPG Kompleks ??? - Krzaki ?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik " Dluznik bez wyjscia ..." <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bnbepk$rhi$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    kasę
    > i tyle ich widzieli ...
    > Ktoś ma jakieś informacje co to w ogóle jest ?

    Spółka z o.o. w organizacji. Jak dla mnie totalna lewizna.

    Wysyłają masę pism powołując się na kodeks cywilny, ale nic tak naprawdę nie
    mogą zrobić (a kasę pewnie pobierają z góry).

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-09 21:20:24
    Od: z...@o...pl

    Witam,
    Mam na imię Zofia i od ponad pół roku korzystam z usług tej firmy. Co do
    zdzierania kasy to nikt ze mnie nic nie zdarl fakt zapłaciłam im jakies
    pieniadze ale miałam wybór. Jak na razie jestem zadowolona z usług.
    Wiem tylko tyle że mieli jakis pracownikow wpolsce ktorzy oszukiwali ludzi, i
    mnie niestety tez jeden taki naciagnal, ale pojechalam do nich osobisce i
    zostalam na prawde dobrze odbluzona. wciagnelam tez w to pare kolzanek bo
    wiadomo jak to teraz jest z kredytami i oplatami z malej emeryturki nie na
    wszystko starczy i latwo popasc w dlugi. Na razie jestesmy zadowolone.
    Pozdrawiam
    Zofia

  • 4. Data: 2004-02-09 21:34:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > do zdzierania kasy to nikt ze mnie nic nie zdarl fakt zapłaciłam im
    > jakies pieniadze ale miałam wybór. Jak na razie jestem zadowolona z

    Cos mi sie nie chce wierzyc, no ale...

    Swoja droga...
    W ramach działalności podstawowej Kasy powstała spółka córka Powszechna Kasa
    Oddłużeniowo-Kredytowa Logistic s.c. zajmująca się nadzorem i szkoleniem
    doradców PKOK, firma BestNet oferująca klientom usługi internetowe, firma
    Studio Art zajmująca się przygotowywaniem dla podmiotów gospodarczych
    kampanii public relations i grafiką reklamową oraz firma Pro-Fin oferująca
    usługi księgowe dla małych i średnich przedsiębiorstw, działająca na
    podstawie odrębnego zezwolenia Ministra Finansów.

    P.S. Czy to nie przypadek, ze adres zofia49 at op.pl zostal uzyty jak do tej
    pory tylko raz - akurat do tego watku?
    Jak dla mnie smierdzio z daleka

  • 5. Data: 2004-02-09 22:24:06
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c08vr9$k4q$1@news.onet.pl...
    > P.S. Czy to nie przypadek, ze adres zofia49 at op.pl zostal uzyty jak do
    tej
    > pory tylko raz - akurat do tego watku?

    Zapewne nie.

    > Jak dla mnie smierdzio z daleka

    Głównie trudnią się wysyłaniem idiotycznych pism do wierzycieli, w których
    _żądają_ (sic!), aby wierzyciel zgodził się na przenieść długu przez
    dłużnika na nich. Oczywiście działają jako sp. z o.o., a konsekwencje to ma
    spore. Wspólnicy co do zasady nie odpowiadają za zobowiązania spółki, gdyż
    ta odpowiada jedynie do wysokości swojego majątku. Jak majątku nie starczy,
    to się mówi sory i zakłada nową spółkę.

    Poza tym z treści listów wyłania się kompletny brak profesjonalizmu i chęć
    robienia ludzi w wała.

    Zdecydowanie przestrzegam (przed tym WC... też).

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-02-09 22:59:44
    Od: "Qeid" <d...@o...pl>

    No co wy Koledzy- przeciez to SPAM az milo !!!!
    Pani Zosia-Pierdziosia pachnie mi chamska reklama az milo
    Qeid

  • 7. Data: 2004-02-09 23:18:29
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Michał napisał:

    > P.S. Czy to nie przypadek, ze adres zofia49 at op.pl zostal uzyty jak do tej
    > pory tylko raz - akurat do tego watku?
    > Jak dla mnie smierdzi z daleka

    He he,
    a "Dluznik bez wyjscia ..." d...@g...pl
    też dotąd nie miał żadnych problemów i nigdy o nic nie pytał ...

  • 8. Data: 2004-02-10 12:30:22
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-09 23:24, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Tomasz Waszczynski
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Głównie trudnią się wysyłaniem idiotycznych pism do wierzycieli, w których
    > _żądają_ (sic!), aby wierzyciel zgodził się na przenieść długu przez

    Ano ... debile dorwały się do Worda ... I szpanują;) (Hoffander
    przyszedł z dupą ...)

> [...]
    > ta odpowiada jedynie do wysokości swojego majątku. Jak majątku nie starczy,

    No tak ... a naród zanim podpisze umowę wpłaca opłatę za podpisanie
    umowy jakieś 500 PLN, za pośrednictwo "przedstawicielowi" 70 pln za
    pełnomocnictwo "notarialne" 50 PLN ...i dopiero po tym zabierają się do
    "PRACY" ...
    Jak dla mnie banda naciągaczy ...

    > Poza tym z treści listów wyłania się kompletny brak profesjonalizmu i chęć
    > robienia ludzi w wała.

    Brak profesjonalizmu ? Tak nazywasz pisma "wielkiej krajowej firmy
    oddłużającej polaków" , w których by zrozumieć treść trzeba przepychać
    się przez orty i tym podobne ...
    A , i najlepsze jakie czytałem , z twórczości palantów z PKOK :

    Zamiast zwrotu w stylu: " Działając w imieniu i na rzecz NAZWA DŁUŻNIKA
    bla bla "

    Ujrzałem w piśmie zwrot brzmiący dokładnie :
    "Działając w imieniu naszego Pana TU_NAZWISKO .... "

    Po prosty rąbnąłem z fotela na podłogę ;)

    > Zdecydowanie przestrzegam (przed tym WC... też).

    I słuszne działania podejmujesz ... Po co ktoś ma się jeszcze naciąć ...
    Szczerze - naciągają głównie tych "małozadłużonych" ... Ze względu na
    "profil klienta" ... Kto poważny mający kłopoty finansowe odda los swych
    finansów blondynce piszącej, że "Pan Wieżytelność zostanie dobże
    obsłużona" ? ? ?
    Emeryci , renciści zbierają te około 700 PLN i wpłacają palantom ...
    zamiast zapłacić wierzycielowi i w większości przypadków pozbyć sie
    jakichś 30 % - 50 % swoich dugów.

    Zatem popieram zdanie przedmówcy.

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 9. Data: 2004-02-12 03:01:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> writes:

    > Głównie trudnią się wysyłaniem idiotycznych pism do wierzycieli, w których
    > _żądają_ (sic!), aby wierzyciel zgodził się na przenieść długu przez
    > dłużnika na nich.

    No bez jaj. I ktos na to idzie???
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH