    From: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKOK ??? WCPG Kompleks ??? - Krzaki ?
    Date: Tue, 10 Feb 2004 13:30:22 +0100
    To: Tomasz Waszczynski <w...@w...org>
    Disposition-Notification-To: Stasio Podróżnik na L4
    <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-09 23:24, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Tomasz Waszczynski
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Głównie trudnią się wysyłaniem idiotycznych pism do wierzycieli, w których
    > _żądają_ (sic!), aby wierzyciel zgodził się na przenieść długu przez

    Ano ... debile dorwały się do Worda ... I szpanują;) (Hoffander
    przyszedł z dupą ...)

    > dłużnika na nich. Oczywiście działają jako sp. z o.o., a konsekwencje to ma
    > spore. Wspólnicy co do zasady nie odpowiadają za zobowiązania spółki, gdyż
    > ta odpowiada jedynie do wysokości swojego majątku. Jak majątku nie starczy,
    > to się mówi sory i zakłada nową spółkę.

    No tak ... a naród zanim podpisze umowę wpłaca opłatę za podpisanie
    umowy jakieś 500 PLN, za pośrednictwo "przedstawicielowi" 70 pln za
    pełnomocnictwo "notarialne" 50 PLN ...i dopiero po tym zabierają się do
    "PRACY" ...
    Jak dla mnie banda naciągaczy ...

    > Poza tym z treści listów wyłania się kompletny brak profesjonalizmu i chęć
    > robienia ludzi w wała.

    Brak profesjonalizmu ? Tak nazywasz pisma "wielkiej krajowej firmy
    oddłużającej polaków" , w których by zrozumieć treść trzeba przepychać
    się przez orty i tym podobne ...
    A , i najlepsze jakie czytałem , z twórczości palantów z PKOK :

    Zamiast zwrotu w stylu: " Działając w imieniu i na rzecz NAZWA DŁUŻNIKA
    bla bla "

    Ujrzałem w piśmie zwrot brzmiący dokładnie :
    "Działając w imieniu naszego Pana TU_NAZWISKO .... "

    Po prosty rąbnąłem z fotela na podłogę ;)

    > Zdecydowanie przestrzegam (przed tym WC... też).

    I słuszne działania podejmujesz ... Po co ktoś ma się jeszcze naciąć ...
    Szczerze - naciągają głównie tych "małozadłużonych" ... Ze względu na
    "profil klienta" ... Kto poważny mający kłopoty finansowe odda los swych
    finansów blondynce piszącej, że "Pan Wieżytelność zostanie dobże
    obsłużona" ? ? ?
    Emeryci , renciści zbierają te około 700 PLN i wpłacają palantom ...
    zamiast zapłacić wierzycielowi i w większości przypadków pozbyć sie
    jakichś 30 % - 50 % swoich dugów.

    Zatem popieram zdanie przedmówcy.

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?