  • 1. Data: 2003-10-24 13:05:27
    Temat: GBG Najgorszy bank - dlugie - kred. studencki
    Od: "Rachwalski A" <r...@g...pl>

    W roku 1999 rozpoczalem studia na uczelni A. Przyznano mi wowczas kredyt
    studencki ktory byl wyplacany przez 5 miesiecy. Poniewaz nie zaliczylem
    pierwszego semestru kredyt zostal wstrzymany a ja od kolejnego miesiaca
    rozpoczalem jego splacanie. Od pazdziernika rozpoczalem kolejne studia na
    uczelni B. Od tego okresu bank zaczął wypłacać mi kolejne raty kredytu (jak
    się póżniej okazało niesłusznie choć nie miałem o tym pojęcia, po powinni
    zacząć wypłacać dopiero od 2-giego semestru). W roku 2003 w kwietniu bank
    niespodziewanie wstrzymał mi wypłatę kredytu bo zorientowali się, że
    zapłacili za dużo (nie poinformowano mnie wcześniej pozostałem bez środków
    na opłacenie studiów). Po interwencji bank wypłacił mi jeszcze jedna rate
    kredytu w kwietniu z informacja, że od maja wstrzymują. Napisałem pismo (na
    ich prośbę) że proszę o wypłacenie jeszcze jednej raty a pozostałe
    nadpłacone proszę odciągnąć z kolejnych transz od października kiedy
    rozpocznę kolejne studia (SUM). W październiku napisałem pismo z ustaleniem
    ile rat jeszcze jest nadpłaconych i do kiedy będą wstrzymywać mi kredyt.
    Otrzymałem odpowiedź, że do stycznia. Zwróciłem się wówczas do banku z
    pytaniem jak zamierzają uregulować kwestię różnic w wysokości transz 3 lata
    temu kiedy mi nadpłacono a obecnie kiedy kwota ta jest wyższa. Bank
    stwierdził że liczy się ilość transz a nie kwota ?? Czy to zgodne z prawem.
    NIe dość, że sami nawalili i wypłacili mi to czego nie powinni to teraz
    jeszcze mimo mojej dobrej woli do zrekompensowania tego odwalają takie
    numery.
    Wg mnie GBG jest na miejscu 1 jako najgorszy bank !