  • 1. Data: 2003-08-17 09:46:16
    Temat: PKOBP... odsetki od debetu.
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    Witam.
    Mam superkonto student i linie debetowa w koncie...
    Jakie jest oprocentowanie debetu, bo jakos na www pko nie moge sie
    nigdzie doczytac :-(
    Jesli ktos wie to prosze o info.
    Z gory dzieki...
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-08-17 10:26:52
    Temat: Re: PKOBP... odsetki od debetu.
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Uzytkownik "SunWoj" napisal w wiadomosci

    > Mam superkonto student i linie debetowa w koncie...
    > Jakie jest oprocentowanie debetu, bo jakos na www pko nie moge sie
    > nigdzie doczytac :-(

    rozumiem, ze dopuszczalny - 19,9%

    http://e.pkobp.pl/uchwala.asp

    ______
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-17 10:35:41
    Temat: Re: Re: PKOBP... odsetki od debetu.
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    >rozumiem, ze dopuszczalny - 19,9%
    tak, dzieki...

  • 4. Data: 2003-08-18 07:02:30
    Od: ulapod <u...@w...pl>

    > rozumiem, ze dopuszczalny - 19,9%

    To dziwne. Ja mam RoR linię w PKO BP i oprocentowanie 12,75!
    Może muwisz o PKO S.A.?
    --
    ula

  • 5. Data: 2003-08-18 07:43:06
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > To dziwne. Ja mam RoR linię w PKO BP i oprocentowanie 12,75!
    > Może muwisz o PKO S.A.?

    Jeśli dobrze rozumiem, chodzi o DEBET DOPUSZCZALNY a nie o KREDYT ODNAWIALNY.