  • 1. Data: 2003-04-11 19:01:17
    Temat: PKOBP obniża
    Od: t...@p...onet.pl

    11.04.2003

    PKO Bank Polski obniża od 12 kwietnia 2003 r. oprocentowanie kredytów i
    depozytów dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
    W zakresie kredytów konsumpcyjnych zostało obniżone oprocentowanie kredytów
    odnawialnych dla posiadaczy ror o 0,25 p.p. i wynosi 13,75%.
    Oprocentowanie kredytów na zakup papierów wartościowych zostało obniżone o 0,25
    p.p. i wynosi 13,75%.
    Średnio oprocentowanie depozytów, zarówno a'vista jak i terminowych, dla
    klientów indywidualnych zostało obniżone o 0,25 p.p. Dla depozytów a'vista
    wynosi ono od 0,25 do 1,25%.
    Oprocentowanie a'vista na rachunkach internetowych e-PKO zostało obniżone o
    0,95 p.p. i wynosi 2,40%, a oprocentowanie depozytów terminowych e-PKO zostało
    obniżone średnio o 0,43 p.p.
    Oprocentowanie depozytów terminowych dla klientów instytucjonalnych zostało
    obniżone średnio o 0,15 p.p., a oprocentowanie depozytów a'vista o 0,05 p.p. do
    poziomu do 0,05 p.p.

  • 2. Data: 2003-04-11 19:31:15
    Temat: Re: PKOBP obniża
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Oprocentowanie depozytów terminowych dla klientów instytucjonalnych
    > zostało obniżone średnio o 0,15 p.p., a oprocentowanie depozytów
    > a'vista o 0,05 p.p. do poziomu do 0,05 p.p.

    Zostawianie oprocentowania typu 0,05 p.p. uważam za śmieszne - wolę już,
    żeby było jak w BZWBK 0 p.p.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-04-11 20:31:51
    Temat: Odp: PKOBP obniża
    Od: "Premier" <w...@p...com>

    lepsze tyle niz nic, chodzi o zasade.
    Użytkownik Glenn <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b77579$kjb$...@i...gazeta.pl...

  • 4. Data: 2003-04-11 22:33:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

    > Oprocentowanie a'vista na rachunkach internetowych e-PKO zostało obniżone o
    > 0,95 p.p. i wynosi 2,40%,

    To juz wiem na czym bedzie polegać na unifikacja e-pko i inteligo ;-)) Teraz
    pewnie to juz tylko kwestia dni, az wprowadza przelewy za 0,99zl ;-))

  • 5. Data: 2003-04-12 20:04:13
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Premier wrote:
> [...]

    Przeciez przy tych rzedach oprocentowania nie ma ono praktycznego
    znaczenia - duzo wazniejsze sa prowizje i oplaty.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-04-14 05:22:20
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > Zostawianie oprocentowania typu 0,05 p.p. uważam za śmieszne - wolę już,
    > żeby było jak w BZWBK 0 p.p.
    >

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Jak bym nie wiedział, gdzie masz konto, to bym pomyślał, że piszesz
    szczerze ;)))))

  • 7. Data: 2003-04-14 09:34:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    mPa(n)K wrote:

    > Jak bym nie wiedział, gdzie masz konto, to bym pomyślał, że piszesz
    > szczerze ;)))))

    mPa(n)ku drogi ;) - raczej, gdzie mam konta, a nie konto ;) . Piszę z
    resztą jak najszczerzej, bo nie mam już konta w BZWBK :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-04-15 05:53:19
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > mPa(n)ku drogi ;) - raczej, gdzie mam konta, a nie konto ;) . Piszę z
    > resztą jak najszczerzej, bo nie mam już konta w BZWBK :D

> [...]

    A ja sobie (co prawda na prywatny jedynie użytek) wprowadziłem takie
    rozróżnienie formalne: w mBanku mam konto (jedno), ale w ramach tego
    konta - różne rachunki :)

  • 9. Data: 2003-04-15 08:03:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    mPa(n)K wrote:

    > A ja sobie (co prawda na prywatny jedynie użytek) wprowadziłem takie
    > rozróżnienie formalne: w mBanku mam konto (jedno), ale w ramach tego
    > konta - różne rachunki :)

    Przeczytałam jeszcze raz to co napisałam i rzeczywiści wyszło jakbym pisała
    tylko o mbanku ;) no to uściślę - w ilu bankach mam konta :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-04-15 12:54:22
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Glenn wrote:

    > Przeczytałam jeszcze raz to co napisałam i rzeczywiści wyszło jakbym pisała
    > tylko o mbanku ;) no to uściślę - w ilu bankach mam konta :D

> [...]

    Ale to już inna kwestia. Wiem skądinąd, że jeszcze w Lukasie. Tyle, że
    jeśli również w mBanku, to istnieje prawdopodobieństwo, że jednak
    procenty mają coś do rzeczy (nie żeby alkoholizm, ale jednak... ;)