  • Data: 2018-05-09 13:22:42
    Temat: Re: PKO wysyla płyty CD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/9/2018 1:13 PM, J.F. wrote:
    > Kiedy wlasnie zniknie, i co zrobisz jako klient ?

    Ktoś w Waznym Urzędzie zaproponowal 10 lat. Najwidoczniej im tez zwisa
    co zrobi klient za 10 lat.

    > No ba, a jak sie okaze, ze to juz nie pko.pl, tylko dojczebank.pl ?

    Nie stać ich na pkoarchive.pl i płacenie 50zł/rok?

    > depozyt dokumentow w UOKiK ?
    > A jak zlikwiduja ? :-)

    To będę mógł przetrzebać im dupę likwidującym kartką wyborczą (tak wiem,
    słabe).

    > A jaka masz pewnosc, ze to jest to co kiedys linkowano ?

    Podpisane jest. Przez bank. Pechowo razem z datą.

    > Nie narzekaj - to przeciez w trosce o ciebie :-)

    Oczywiście, to generalna zasada ktorą kierują się banki.