  • Data: 2018-05-09 13:48:21
    Temat: Re: PKO wysyla płyty CD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 5/9/2018 1:13 PM, J.F. wrote:
    >>> Link. Ktory po 10 latach nie zniknie. Będzie i nowoczesnie i

    >Ktoś w Waznym Urzędzie zaproponowal 10 lat. Najwidoczniej im tez
    >zwisa co zrobi klient za 10 lat.

    10 lat jest w miare ok, chyba ze ktos ma polisolokate na 15 :-)

    Ale gdzie pewnosc, ze przez 10 lat nie znikna, ani sie nie zmienia ?

    >Nie stać ich na pkoarchive.pl i płacenie 50zł/rok?

    Moze i stac, ale szef by chcial, zeby to bylo dojczearchive.de :-)

    >To będę mógł przetrzebać im dupę likwidującym kartką wyborczą (tak
    >wiem, słabe).

    Bardzo slabe. My tu o pieniadzach mowimy :-)

    >Podpisane jest. Przez bank. Pechowo razem z datą.

    No to podpisza jeszcze raz.
    Albo sie okaze, ze podpisali dobrze, ale zalinkowali ci cos innego.

    >Oczywiście, to generalna zasada ktorą kierują się banki.

    Akurat w tym przypadku to urzedy.
    Bank Ci ma dostarczyc trwały regulamin, a nie taki, ze "nie mamy pana
    plaszcza i co pan nam zrobi" ...

    J.