  • Data: 2018-05-09 13:28:07
    Temat: Re: PKO wysyla płyty CD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/9/2018 1:18 PM, Michał Jankowski wrote:
    > Nie przesadzasz trochę? Płyty CD z muzyką można normalnie kupić.

    Vinyle też.

    https://www.cnet.com/news/bye-bye-physical-media-son
    y-closes-cd-plant/

    7 lat temu.

    A zyski spadły obecnie ponoć do 10% tego co było w 2000.

    Jak widac to właściwy moment aby bank uznał tą technologię za
    sprawdzona, stabilną i z przyszłością.

    Myślę że jeszcze ze 30 lat i doczekam się wypisu z konta z
    weryfikowalnym podpisem cyfrowym. Tylko jeszcze musza się upewnic ze na
    pewno to jest dobre.