  • Data: 2018-05-09 14:03:18
    Temat: Re: PKO wysyla płyty CD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/9/2018 1:48 PM, J.F. wrote:
    > Ale gdzie pewnosc, ze przez 10 lat nie znikna, ani sie nie zmienia ?

    Nie ma. Dlatego wolałbym żeby trzymało to państwo.

    Identycznyc problem jest z archiwizacją dowodów pracy dla zusu. W końcu
    zajelo się tym państwo (skutek jak zwykle, ale przynajmniej chęci były).

    > Moze i stac, ale szef by chcial, zeby to bylo dojczearchive.de :-)

    Umowa była z PKO więc nie widze problemu. Może być tylko problem
    białkowy. Mi nie przeszkadza nawet rozowejednorozce.pl. Po coś te domeny
    gov.pl są.

    > No to podpisza jeszcze raz.

    Nie, bo klucze do podpisu trzyma urząd.

    To już sie będzie łatwo udowadnialo przed sądem, oczywiście jak się
    trafi na sędziego co miał w szkole podstawowej matematykę.