  • Data: 2017-05-24 14:03:47
    Temat: Re: PKO bp i zmiana właściciela kona
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z...@g...com wrote:

    > Taka sytuacja:
    >
    > Mąż i żona, mąż niedawno przeszedł na emeryturę. Kilka miesięcy temu
    > dodatkowo założył osobiście konto ROR w PKO BP (tym polskim). Osobiście to
    > znaczy na siebie, bez dodatkowych osób. Dodatkowo, to znaczy, że przez
    > wiele lat używał ROR w innym banku.
    >
    > Niestety, nagle mąż zmarł :(

    To ja się trochę podepnę do pytania. Z tego co rozumiem, jeżeli małżeństwo
    miało wspólność majątkową, to rachunek założony w banku przez męża w czasie
    jak już był w małżeństwie jest automatycznie rachunkiem obu małżonków. Jak
    podchodzą do tego tematu banki? Np. w takiej szczególnej sytuacji jak jest
    podana powyżej.

    --
    Wysłane z pola.