  • 1. Data: 2002-05-06 09:21:28
    Temat: PKO SA Mastercard/SMART
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    Witam,

    tankuje czesto na shellu i ostatnio dostalem propozycje darmowej karty
    mastercard/smart do rachunku eurokonto. Konta tam nie posiadam, bo za zubrem
    nigdy nie przepadalem. Ale z tego co zauwazylem to maja cos takiego jak
    eurokonto www czyli teoretycznie bez kolejek. Karta jest z odroczona
    platnoscia. Jak to wyglada? Do ktorego trzeba ja splacic zeby nie bylo
    odsetek? jakie sa koszty takiego rachunku www i karty do niego?

    KuFeL

  • 2. Data: 2002-05-06 09:27:36
    Temat: Re: PKO SA Mastercard/SMART
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "KuFeL" <k...@g...pl> wrote in message news:ab5hkk$ilh$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > platnoscia. Jak to wyglada? Do ktorego trzeba ja splacic zeby nie bylo
    > odsetek? jakie sa koszty takiego rachunku www i karty do niego?

    a nie prościej poszukać na www.pekao.com.pl ??
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s8.xml?/sid=35/
    lang=PL/501115-157075-44
    958

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-05-06 09:33:36
    Od: "Leszek Jan Ostrowski" <l...@k...pl>

> [...]
    > platnoscia. Jak to wyglada? Do ktorego trzeba ja splacic zeby nie bylo
    > odsetek? jakie sa koszty takiego rachunku www i karty do niego?

    Karta wydawana jest po 3 miesiącach od założenia konta, chyba że
    przedstawisz historię swojego rachunku z innego banku ( przeniesienie
    konta). Założenie konta od 7 do 14 dni ( bywa róznie - bank PEKAO SA jes
    bardzo niemrawy w tych sprawach). Spłata zadłużenia z karty Pekoa/Shell 5
    następnego miesiąca. Koszt obsługi konta 6 zł miesięcznie.

    LJO

  • 4. Data: 2002-05-06 10:03:48
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > odsetek? jakie sa koszty takiego rachunku www i karty do niego?

    72zl/rok za prowadzenie www, nie wiem czy sa jakies obowiazkowe
    ubezpieczenia dla tej karty (pekao to lubi). Jesli tak, to pewnie blisko
    100zl/rok za te karte wyjdzie.

    pzdr

  • 5. Data: 2002-05-06 14:43:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > 72zl/rok za prowadzenie www, nie wiem czy sa jakies obowiazkowe
    > ubezpieczenia dla tej karty (pekao to lubi). Jesli tak, to pewnie blisko
    > 100zl/rok za te karte wyjdzie.

    Tak, ubezpieczenie jest za 2,4zl/mc
    Poza tym w drugim roku karta jest chyba za 85zl !!!
    IMHO oferta bez sensu, zbyt drogo, brak podgladu karty przez net itd.
    pzd

  • 6. Data: 2002-05-06 15:36:06
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tak, ubezpieczenie jest za 2,4zl/mc

    Nieobowiązkowe.

    > Poza tym w drugim roku karta jest chyba za 85zl !!!
    > IMHO oferta bez sensu, zbyt drogo, brak podgladu karty przez net itd.

    Jest podgląd przez teleserwis (teoretycznie przynajmniej u mnie :-()
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-05-06 16:38:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jest podgląd przez teleserwis (teoretycznie przynajmniej u mnie :-()
    ---------
    hehehe A masz videofon na laczu z pekao ?
    :-)))

  • 8. Data: 2002-05-06 18:56:22
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > hehehe A masz videofon na laczu z pekao ?

    To zalezy co chcesz pooglądać :-P
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-05-07 09:13:30
    Od: Marek Zwolinski <m...@c...pl>

    Witam

    Jaki jest "normalny" czas oczekiwania na wydanie tej karty
    po złorzeniu wniosku ?

    Pozdrawiam

    Marcos

  • 10. Data: 2002-05-09 15:44:03
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    > Jaki jest "normalny" czas oczekiwania na wydanie tej karty
    > po złorzeniu wniosku ?

    Karte dostalem po 3 tygodniach, PINu jeszcze nie dostalem (4 tydzien).

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl