  • 1. Data: 2003-02-17 18:38:07
    Temat: PKO BP składanie zleceń w formie elektronicznej na _dyskietce_
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    w cenniku opłat i prowizji (BIZNES PARTNER), przelewy jest pozycja 2)
    dostarczane do banku na nośnikach elektronicznych (np. dyskietce) w
    wymaganym formacie - nie mniej niż 2 zł. Skoro więc pobierają opłaty za
    przelewy drukowane na kompie za niestandowość więc byłem zainteresowany,
    zadzwoniłem więc aby się dowiadzieć co to za wymagany format, z odddziału
    odesłali mnie do informatyków w centrali. Informatyk powiedział że ma gdzieś
    to zapisane w _zeszycie_ i jak znajdzie to oddzwoni, dalem mu swoje dokładne
    dane i czekam już conajmniej 2 tyg.
    Stąd moje pytania:
    jaki jest ten wymagany format? i ile to jest "nie mniej niż 2 zł" w PKO BP?

    z góry dzieki za odp., właściwie to juz nie jest to mi do niczego potrzebne,
    pytam z czystej ciekawości.
    PS to dobre konto dla firm, nie pobierają opłat za wpłaty gotówkowe, a
    przelew to tylko 3,60zł, polecam w połaczeniu z mBIZNES KONTO :)

  • 2. Data: 2003-02-17 20:16:06
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > PS to dobre konto dla firm, nie pobierają opłat za wpłaty gotówkowe, a
    > przelew to tylko 3,60zł, polecam w połaczeniu z mBIZNES KONTO :)

    W KB jest też cos takiego jak przelew na dyskietce. Jest on tworzony przez
    odpowiedniu program dostarczany z banku. Tensor1.
    PS Klienta nie interesuje format. Jest on tworzony przez dostarczany program.

  • 3. Data: 2003-02-17 21:17:55
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    "NN" <m...@w...pl> wrote in message
    > w cenniku opłat i prowizji (BIZNES PARTNER), przelewy jest pozycja 2)
    > dostarczane do banku na nośnikach elektronicznych (np. dyskietce) w
    > wymaganym formacie - nie mniej niż 2 zł. Skoro więc pobierają opłaty za

    W PEKAO S.A. tego typu przelewy sa rozumiane jako przelewy dokonywane za
    pomoca systemu BETA (HomeBanking).

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 4. Data: 2003-02-18 07:22:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "NN" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > w cenniku opłat i prowizji (BIZNES PARTNER), przelewy jest pozycja 2)
    > dostarczane do banku na nośnikach elektronicznych (np. dyskietce) w
    > wymaganym formacie - nie mniej niż 2 zł.

    Zapomnij.
    Do tego 200zl/mc za program.
    Oplaci sie tylko duzym firmom.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2003-02-18 15:10:53
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    > Zapomnij.
    > Do tego 200zl/mc za program.
    > Oplaci sie tylko duzym firmom.
    nieprawda, opcja za 200zl/mc to dowolna ilość przelewów w tej cenie, ale to
    nie ta usługa

  • 6. Data: 2003-02-18 15:52:15
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    NN wrote:

    > jaki jest ten wymagany format?

    jest to zapewne format programu home banking ktory bank
    udostepnia swoim klientom, byc moze po prostu zgodny z formatem elixir

  • 7. Data: 2003-02-19 07:06:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > nieprawda, opcja za 200zl/mc to dowolna ilość przelewów w tej cenie, ale
    > nie ta usługa

    200zl/mc kosztuje eksploatacja programu do homebankingu dostarczonego przez
    PKO BP, ktory (m.in.) moze te przelewy zrobic w formacie elektronicznym.
    Tak mnie poinformowano w oddziale.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-02-20 12:02:26
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    > jest to zapewne format programu home banking ktory bank
    > udostepnia swoim klientom, byc moze po prostu zgodny z formatem elixir
    ale czy jakakolwiek osoba w ich banku nie powinna tego wiedzieć?