  • 1. Data: 2003-01-02 18:40:08
    Temat: PKO BP i DC
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Dzisiaj byłem w banku dowiedzieć się coś o nowych kredytówkach w PKO i przy
    okazji miła pani powiedziała, że wkrótce ww. bank zamierza wprowadzić kartę
    DC do swojej oferty.

    No cóż, pożyjemy, zobaczymy.

    Pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2003-01-02 18:48:16
    Temat: Re: PKO BP i DC
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał

    > Dzisiaj byłem w banku dowiedzieć się cos o nowych kredytówkach w PKO i
    przy
    > okazji miła pani powiedziała, że wkrótce ww. bank zamierza wprowadzić
    kartę
    > DC do swojej oferty.
    >
    > No cóż, pożyjemy, zobaczymy.

    U Pani cos update szwankuje :D
    Zob. www.pkobp.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 3. Data: 2003-01-03 23:04:57
    Od: "Dawid Świtała" <c...@o...pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przy
    > okazji miła pani powiedziała, że wkrótce ww. bank zamierza wprowadzić

    DC juz jest ;)

    * 300 PLN za wydanie ...
    * minimalny limit wydatkoow na karte 15 000 PLN
    * maxymalny 80 000 PLN
    * obciążenie rachunku Klienta dokonywane jest 28 dnia miesiąca następującego
    po zakończeniu cyklu rozliczeniowego (co oznacza maksymalny okres
    bezpłatnego
    "kredytowania" do 58 dni od daty transakcji),

    Warunki uzyskania w telegraficznym skrocie
    ROR minimalnie przez 3 miesiace [min. wplywy na rachunek wynosic musza 5000
    PLN]

    No i to zaweza docelowa grupe odbiorcow ;)

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 4. Data: 2003-01-03 23:06:55
    Od: "Dawid Świtała" <c...@o...pl>

    za wypłatę gotówki - za każdą transakcję 4%

    za miesięczne rozliczenie transakcji bezgotówkowych zagranicznych 1%

  • 5. Data: 2003-01-04 23:39:03
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Dawid Świtała" <c...@o...pl> wrote in message
    > ROR minimalnie przez 3 miesiace [min. wplywy na rachunek wynosic musza
    5000
    > PLN]

    hmm... wpływy miesięczne to 5000 czy udokumentowane zarobki ?
    bo to drobna różnica dla PKOBP, szczególnie dla niektórych oddziałów

    --
    pozdrawiam
    plusz