  • 1. Data: 2004-02-16 08:17:10
    Temat: PKO BP - czujesz że żyjesz...
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Piękna historia... gorąco polecam :))
    076&a=10749076

    --
    Franz

  • 2. Data: 2004-02-16 08:41:01
    Temat: Re: PKO BP - czujesz że żyjesz...
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Historia piękna, a biurokracja UE jeszcze piękniejsza.

    T.

  • 3. Data: 2004-02-16 08:43:09
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Historia piękna, a biurokracja UE jeszcze piękniejsza.

    niech sie biurokraci w UE ucza jezykow...

    kursor

  • 4. Data: 2004-02-16 09:48:37
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

    Bezsens bezmierny. KTOŚ jest mi winny pieniądza. Czemu mam mu dawać
    zaświadczenie? To paranoja. Podac nalezy oświadczenie, że prosze o zwrot na
    konto (np. moje, albo myszki Miki) nr ... i po krzyku.

    AS

  • 5. Data: 2004-02-16 12:59:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 16 Feb 2004 08:17:10 +0000 (UTC), w <c0pua5$ji9$1@inews.gazeta.pl>, "Franz
    " <f...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Piękna historia... gorąco polecam :))
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=10749
    076&a=10749076

    Zupełnie nie widzę winy banku... nawet w pełni ich rozumiem. Nie rozumiem
    natomiast KE, ale nam się biurokracja szykuje :/

  • 6. Data: 2004-02-16 15:13:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Franz " <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Piękna historia... gorąco polecam :))
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=10749
    076&a=10749076

    Piekne to jest to, ze zamiast wypisac ten formularz samemu i zlozyc pod nim
    podpis swiadczacy o tym, ze wszystkie podane w nim dane sa prawdziwe, facet
    biegal z tym do banku.
    I zupelnie bez znaczenia jest czy biegal bo sam chcial, czy biegal bo
    "europejczycy" chcieli.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia