  • 1. Data: 2002-11-29 18:51:57
    Temat: PKO BP - bezplactne przelewy?
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    witam!
    Wczoraj kobita namawiala mnie na zalozenie konta - mowila ze przelewy do
    innych bankow sa bezplatne - czy faktycznie - w pko sa place bodajze 3 PLN
    za przelewy do mbanku i szukam takiego w ktorym bedzie 0PLN - czy faktycznie
    w bp nie placimy za przelewy ? Cos mi sie wierzyc nie chce ;)
    w_n

  • 2. Data: 2002-11-29 19:15:06
    Temat: Re: PKO BP - bezplactne przelewy?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > za przelewy do mbanku i szukam takiego w ktorym bedzie 0PLN - czy faktycznie
    > w bp nie placimy za przelewy ? Cos mi sie wierzyc nie chce ;)

    W KB24 (Kredyt Bank) przelewy do innych banków są bezpłatne. Wiem na pewno. Mam
    tam konto.

  • 3. Data: 2002-11-29 22:16:24
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Jesli zalozysz eSuperkonto, to tak. Olata za m-c za konto - 9zł
    Ale nie oplaca sie teraz - do marca zlikwiduja / przeniosa do Inteligo. A
    tam ciut inaczej.
    Moze Lukas? - o zł za przelewy, ale 7zł za miesiąc za konto.
    Seb

  • 4. Data: 2002-11-29 23:27:39
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    eIntegrum
    3 zł / miesiac
    Przelewy 0 zł

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    http://www.mentos.prv.pl
    ************************

  • 5. Data: 2002-11-30 07:22:17
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > eIntegrum
    > 3 zł / miesiac
    > Przelewy 0 zł

    czy w integrum - wyplaty w bankomatach obcych tez sa bezplatne ?
    bo tak mi wynika z ich tabeli oplat

  • 6. Data: 2002-11-30 09:15:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik wcale_nie <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as8d0l$dso$...@n...onet.pl...
> [...]
    faktycznie
    > w bp nie placimy za przelewy ? Cos mi sie wierzyc nie chce ;)

    Przelewy wykonywane jako zlecenia stale sa bezplatne w Superkoncie
    (3,00zl/mc za prowadzenie lub 1,00zl/mc dla sudentow, oprocentowanie bodaj
    1,0% rocznie). Zwykle przelewy zanoszone na druczkach - 3,00zl/szt
    W eSuperkoncie zalozonym w Oddziale Internetowym w Bydgoszczy (9,00zl/mc
    prowadzenie lub 3,00zl dla studentow, oprocentowanie 4,5%) przelewy sa
    darmo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-11-30 09:41:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:as9vo7$e54$1@news.tpi.pl, Slawek Kos wrote:

> [...]
    > (3,00zl/mc za prowadzenie lub 1,00zl/mc dla sudentow, oprocentowanie
    > bodaj 1,0% rocznie). Zwykle przelewy zanoszone na druczkach -

    Czy mozna zlozyc zlecenie stale z czestotliwoscia powtarzania np. raz na 400
    lat? Bo w ten sposob mozna by uzyskac bezplatne zlecenie jednorazowe.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-11-30 10:22:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > Czy mozna zlozyc zlecenie stale z czestotliwoscia powtarzania np. raz na 400
    > lat? Bo w ten sposob mozna by uzyskac bezplatne zlecenie jednorazowe.

    Nie, ale mozesz od razu podac od - do (co miesiac od marca do maja
    etc)... Nie wiem, czy na od marca do marca nie beda sie burzyc. Zawsze
    mozesz za miesiac odwolac. A w moim oddziale mozna wysokosc zlecenia
    stalego samemu zmieniac w automacie, wiec za swiatlo czy telefon tez
    mozna tak dosc prosto placic...

    MJ

  • 9. Data: 2002-11-30 10:29:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:2nd6on73x6.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl, Michal Jankowski wrote:

    > Nie, ale mozesz od razu podac od - do (co miesiac od marca do maja
    > etc)... Nie wiem, czy na od marca do marca nie beda sie burzyc.

    Ja tam nie mam konta, ale znajomi maja, czasem do mnie przelewaja, dlatego
    sie zastanawiam.
    A jaki jest maksymalny interwal powtarzania zlecenia? Co rok np. mozna?

    > Zawsze mozesz za miesiac odwolac.
    Zdaje sobie sprawe, tylko wtedy trzeba drugi raz pojsc no i przede wszystkim
    pamietac o odwolaniu - w przypadku tych znajomych wiem, ze bylyby z tym
    problemy, wiec ta metoda odpada.

    > A w moim oddziale mozna wysokosc zlecenia
    > stalego samemu zmieniac w automacie
    Znaczy w takim kiosku komputerowym? Tam nie maja takiego, bo to osiedlowy
    oddzial.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-11-30 10:43:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > A jaki jest maksymalny interwal powtarzania zlecenia? Co rok np. mozna?

    Nie pamietam.

    MJ