  • 11. Data: 2002-11-30 11:01:01
    Temat: Re: PKO BP - bezplactne przelewy?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:asa3v9$sa1$...@t...icpnet.pl...

    > Ja tam nie mam konta, ale znajomi maja, czasem do mnie przelewaja, dlatego
    > sie zastanawiam.
    > A jaki jest maksymalny interwal powtarzania zlecenia? Co rok np. mozna?

    Kiedys mi kwartalnych (ubezpieczenie) nie chcieli przyjac.
    IMO max to miesiac (?), ale teraz nie uzywam, wiec...

    > Zdaje sobie sprawe, tylko wtedy trzeba drugi raz pojsc no i przede
    wszystkim
    > pamietac o odwolaniu - w przypadku tych znajomych wiem, ze bylyby z tym
    > problemy, wiec ta metoda odpada.

    1. Za darmo mozna ustanowic/odwolac/zmienic date/kwote wrzucajac zlecenie do
    bankomatu z funkcja depozytowa. Wymagane wyprzedzenie ok. tygodnia.
    2. Za 1,20zl mozesz to samo zmienic telefonicznie. Zawsze to taniej i
    wygodniej niz nosic druczki po 3,00zl.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2002-11-30 11:34:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asa5u1$875$1@news.tpi.pl, Slawek Kos wrote:

> [...]
    > tygodnia.
    > 2. Za 1,20zl mozesz to samo zmienic telefonicznie. Zawsze to taniej i

    Dzięki, to bardzo pomocna informacja. A zeby dokonywac tego telefonicznie,
    to gdzie sie dzwoni, do macierzystego oddzialu w godzinach pracy? Czy
    wymagana jest jakas aktywacja tej funkcjonalnosci.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2002-11-30 12:38:27
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl___> napisał w wiadomości
    > czy w integrum - wyplaty w bankomatach obcych tez sa bezplatne ?
    > bo tak mi wynika z ich tabeli oplat

    Nie wiem nie korzystam
    Wybieram tylko w bankomatach BGZ.

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    http://www.mentos.prv.pl
    ************************

  • 14. Data: 2002-11-30 12:57:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Robert <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asa7o8$ujc$...@t...icpnet.pl...

    > Dzięki, to bardzo pomocna informacja. A zeby dokonywac tego
    telefonicznie,
    > to gdzie sie dzwoni, do macierzystego oddzialu w godzinach pracy? Czy
    > wymagana jest jakas aktywacja tej funkcjonalnosci.

    Podpisuje sie aneks do umowy, o obsludze przez telefon (nie mylic z
    teleserwisem, ktory IMO nic pozytecznego nie daje a jest chyba platny),
    ustala sie haslo i tyle.
    Dzwonisz do placowki w godzinach pracy. Na wyciagach podaja ten numer
    telefonu. Pani pod twoje dyktando dokonuje zmian bezposrednio w systemie, co
    jak sie mialem okazje przekonac jest skuteczniejsze niz posrednictwo
    dysponentki przy okienku. O jeden "czynnik ludzki" ze sklonnoscia do pomylek
    mniej.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2002-11-30 13:24:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> writes:

> [...]
    > w systemie, co jak sie mialem okazje przekonac jest skuteczniejsze
    > niz posrednictwo dysponentki przy okienku. O jeden "czynnik ludzki"

    To moze zalezy od oddzialu, ale w "moim" pani przy okienku tez to robi
    bezposednio w systemie, a ja dodatkowo moge zapuscic zurawia i
    patrzec, co wklepie... Ale i tak nie warto chodzic do oddzialu, jesli
    tylko da sie zalatwic cos inaczej... Szkoda czasu.

    MJ

  • 16. Data: 2002-12-01 19:33:56
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
    > Czy mozna zlozyc zlecenie stale z czestotliwoscia powtarzania np. raz na
    400
    > lat? Bo w ten sposob mozna by uzyskac bezplatne zlecenie jednorazowe.

    możesz telefonicznie zmienić datę i kwotę zlecenia stałego :)) często
    korzystam

    a jak pani jest wyjątkową niedysponentką to możesz nawet nr konta w zleceniu
    stałym zmienić telefonicznie - mi się udało

    pozdrawiam
    plusz

  • 17. Data: 2002-12-02 11:13:53
    Od: "rodek" <r...@k...poczta.onet.pl>

    "krab" <_...@h...pl___> wrote in message

    > Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > czy w integrum - wyplaty w bankomatach obcych tez sa bezplatne ?
    > bo tak mi wynika z ich tabeli oplat

    nie, nie mniej niz 3,50 od transakcji