  • 11. Data: 2004-06-29 11:38:26
    Temat: Re: [PKO BP] Nie mój problem...
    Od: "hania" <o...@v...pl>

    a ty myślisz że nowe nr. tel skąd się biorą - z kosmosu ?

    wiele z nich pochodzi od osób które zrezygnowały - sama miałam jeden nr tel po
    kimś i był to tel na abonament

    ilość nr dziewięciocyfrowych jest skończona i nr po abonentach
    którzy "wypadli" z umów o świadczenie usług tel. się po prostu nie marnuje

    wiele z tych numerów jest bardzo atrakcyjnych - i od razu są wybierane przez
    nowych abonentów, którzy nie są informowani że jest to nr po kimś a wybierają
    go np. kierujac się łatwą to zapamiętania układem numerycznym

  • 12. Data: 2004-06-29 11:39:58
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl> napisał w wiadomości

    > A Ty myślisz, że numery po rozwiązaniu umowy nie wracają do puli dostępnych?
    > Z reguły jest to pół roku, ale czasem szybciej, jak im się coś pomerda...
    > Więc nie fantazjuj. ;)

    Przecież napisałem na 99%...:-)
    yamma

  • 13. Data: 2004-06-29 11:42:07
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Co mam zrobić, żeby to wyłączyć? (Mam jeszcze prawdopodobne nazwisko faceta,
    > bo ktoś dzwonił i pytał się o niego).

    Napisz maila, może to poskutkuje: skargi[małpa]pkobp.pl
    yamma

  • 14. Data: 2004-06-29 11:42:30
    Od: "hania" <o...@v...pl>

    statystyk czy co ?

    ;-))))

  • 15. Data: 2004-06-29 11:44:22
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl>

    W artykule: cbrkjq$hm1$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a): yamma z adresu <y...@w...pl> napisał(a):

    > Przecież napisałem na 99%...:-)

    Napisałeś, że fantazjuje, bo kupił przecież NOWY telefon. ;)
    Poza tym na 99% to się nie pomylił, tylko nie zdeaktywował usługi po
    likwidacji numeru.

    --
    Witold Tomaszewski * witek [at] telepolis [dot] pl * usun "xyz"
    GG 593932 * ICQ 2364850 * JID w...@j...wp.pl

  • 16. Data: 2004-06-29 13:30:09
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik yamma <y...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cbrknr$ia0$...@n...news.tpi.pl...

    > Napisz maila, może to poskutkuje: skargi[małpa]pkobp.pl
    > yamma

    Zadzwoniłem na infolinię PKO BP i pani poleciła mi udać się do najbliższego
    oddziału, "Oni może będą wiedzieć co zrobić...". A jeśli nie będą wiedzieć?
    Może zadzwonią na infolinię. Na razie nie chce mi się iść do oddziału, de
    facto w czyjejś sprawie...

  • 17. Data: 2004-06-29 13:31:02
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Andriej Uljanow <a...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cbri0n$p4u$...@k...man.lodz.pl...

    > W jakiej sieci ? Abonament, czy na kartę ?

    A jakie to ma znaczenie, że w Idei Optimie?

  • 18. Data: 2004-06-29 16:41:47
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    > A jakie to ma znaczenie, że w Idei Optimie?

    W takim razie napisz reklamację do Centertela i opisz sytuację. Niech się
    skontaktują z poprzednim właścicielem numeru. Danych Ci nie udostępnią, ale
    sami pisemko wyślą.

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 19. Data: 2004-06-30 08:16:05
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > umiesz czytać ze zrozumieniem ?- napisałam że jeśli powiadomił

    i co?
    a ja napisalem o sytuacji, ze nie powiadomil

    > a Ty skąd wiesz jak było ?

    gdzie napisalem, ze wiem?

    > faktem jest że inny klient chciał powiadomić ale nikt nie chciał z nim
    nawet
    > rozmawiać
    >

    > a ja znam to samo - zadałam pytanie "PANI" na infolinii PKO BP a ta mówiąc
    że
    > zaraz sprawdzi po prostu po chamsku odłożyła słuchawkę !!!!!!!!

    tez bym tak zrobil na jej miejscu

    > powiedział co wiedział .... zadowolony ?

    tylko na tyle Cie stac?
    kombinowanie odszkodowania?
    byloby z czego splacic ten kredyt cwaniackiemu bankowi?

    kursor

  • 20. Data: 2004-06-30 12:52:46
    Od: "hania" <h...@v...pl>

    > tylko na tyle Cie stac?
    > kombinowanie odszkodowania?
    > byloby z czego splacic ten kredyt cwaniackiemu bankowi?
    >
    > kursor

    Człowieku, opanuj się !

    Ja nigdy nie brałam żadnego kredytu

    Masz problemy emocjonalne - proponuję jakieś forum bardzie adekwatne w Twoej
    sprawie

    O ochronie danych osobowych - słyszałeś kiedyś

    Bank który informuje inną osobę o stanie konta ich klienta dopuszcza się
    naruszenia cnm. trzech ustaw

    W banku pracujesz i nudzisz się ????? - pytanie retotyczne