  • 1. Data: 2002-11-12 20:05:34
    Temat: Re: PILNIE POŻYCZĘ
    Od: j...@p...onet.pl

    > PILNIE pożyczę od osoby prywatnej lub Firmy 50.000,00 - 100.000,00 PLN na
    > korzystnym oprocentowaniu z przeznaczeniem na działalność gospodarczą.
    > Warunki do uzgodnienia.
    > Czekam na poważne oferty. Kontakt e-mail b...@x...wp.pl

    czesc,
    mam kilkaset tysięcy na poważne inwestycje które przyniosą mi godziwy zysk.
    a ze uważam że tutaj pisują wyłącznie poważni ludzie, uczciwi i spełniający
    sew obietnice i dane słowo. jestem ci gotowy pozyczyć wymieniona kwotę ale po
    rozmowie i podpisaniu umowy pożyczki.
    licze na owocna współpracę.
    Jurek Krawiec

  • 2. Data: 2002-11-12 20:30:22
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:1ee1.0000040b.3dd15f0e@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > a ze uważam że tutaj pisują wyłącznie poważni ludzie, uczciwi i
    > spełniający sew obietnice i dane słowo

    nie za ryzykowne założenia czynisz?