  • 1. Data: 2002-11-12 19:46:21
    Temat: Re: FortisBank ?
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@e...com> napisał w wiadomości
    news:aqrifo$221$1@news2.tpi.pl...
    > Czy ich strone zawsze wygkada tak jak teraz ?

    HTTP 1.1 / Server Too Busy - serwer za dużo myśli :-)

    Coś banki dzisiaj nie mają szczęścia - na stronie GBG jest:

    Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

    [DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access
    denied.

    /includes/main_inc.asp, line 8

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 2. Data: 2002-11-12 20:35:16
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "Marek" <m...@e...com> wrote
    [in news:aqrifo$221$1@news2.tpi.pl]:

    > Czy ich strone zawsze wygkada tak jak teraz ?

    Pierwszy raz widzę.

    > Mam IE 6.0

    To nie ma znaczenia przy 'HTTP/1.1 Server Too Busy'.

    :]

    Szy.

  • 3. Data: 2002-11-12 21:17:26
    Temat: FortisBank ?
    Od: "Marek" <m...@e...com>

  • 4. Data: 2002-11-12 23:38:48
    Od: "Marek" <m...@e...com>

    Namocniej przepraszam :-)

    1. Czy ich strona zawsze tak wygląda ? - to jest poporawnie napisane pytanie
    :-)
    2. To nie złośliwość żadna (!!!!!!), po prostu po raz pierwszy zajrzałem na
    tą stronę.

    Marek