  • 1. Data: 2004-04-25 21:02:28
    Temat: PILNE !!! Co zrobic, zeby pieniadze trafily jak najszybciej do mBanku?
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-25 22:10, Użytkownik S.T. napisał:

    > Dobrze kombinujesz, w dowolnym banku,
    > który zrealizuje przelew nie później niż drugą sesją Eliksiru.

    To ty chyba nie masz konta w mBanku. Tempo w jakim mBank rozlicza
    poszczególne sesje Eliksirowe woła o pomstę do nieba. Prawda jest taka,
    że o drugiej sesji to możesz zapomnieć jeśli tego samego dnia chcesz
    wysłać pieniądze dalej (nie załapią się przed czasem ostatniej "wysyłki"
    mBankowej) Prwadę mówiąc, to nawet pierwsza runda rozliczana jest w
    mBanku tak późno, że nie zawsze zdążysz załapać się na ostatnią tego
    dnia wysyłkę mBankową.

    > I nie panikuj bo (małe) opóźnienie wpłaty to tylko karne odsetki
    > i to pod warunkiem, że kwota podatku jest odpowiednio wysoka.
    > Gorzej gdybyś deklaracji nie oddał w terminie.

    No tu tragedii to rzeczywiście nie będzie.
    ----------------------
    Do Mirro:
    Jeśli chcesz mieć pewność to poszukaj znajomego z kontem w mBanku. I
    rano pożycz od niego kasę. Po południu oddasz jak wpłyną Ci pieniądze z
    zasilenia.

  • 2. Data: 2004-04-25 23:24:51
    Od: "Piotr" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wizardx12" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli chcesz mieć pewność to poszukaj znajomego z kontem w mBanku. I
    > rano pożycz od niego kasę. Po południu oddasz jak wpłyną Ci pieniądze z

    US jeżeli wyślesz na drugi dzień to też ci nic nie zrobi bo sie nigdy nie
    skapnie. oni maja umowe z bankami ze przekaża w ciągu 5 dni !!!! a elikisr
    najpożniej dojdzie na drugi dzień

  • 3. Data: 2004-04-26 01:48:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 25 Apr 2004 23:02:28 +0200, wizardx12
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >To ty chyba nie masz konta w mBanku. Tempo w jakim mBank rozlicza
    >poszczególne sesje Eliksirowe woła o pomstę do nieba. Prawda jest taka,
    >że o drugiej sesji to możesz zapomnieć jeśli tego samego dnia chcesz

    nie wiem jak z drugą, ale jak rano wysyłam z Lukasa, to w ciągu dnia
    są w mBanku.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-04-26 16:32:36
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-26 03:48, Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > nie wiem jak z drugą, ale jak rano wysyłam z Lukasa, to w ciągu dnia
    > są w mBanku.

    A czy ja napisałem że w ciągu dnia nie dotrą? Owszem dotrą, ale z
    drugiej nie ma szans na wysłanie ich dalej poza mBank. Zobacz czasy:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319

  • 5. Data: 2004-04-26 17:14:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To ty chyba nie masz konta w mBanku.
    Mam i w dodatku wiem co piszę :)

> [...]
    > mBankowej) Prwadę mówiąc, to nawet pierwsza runda rozliczana jest w
    > mBanku tak późno, że nie zawsze zdążysz załapać się na ostatnią tego
    Zgoda, ale to w tym przypadku jest bez znaczenia.

    I tak podałem termin z zapasem, bo na dobrą sprawę
    ostatnia sesją by też wystarczyło.
    Chodzi tylko o to, żeby kasa napewno dotarła do mBanku,
    a nie żeby z niego wyszła.
    Przy przelewach podatkowych ważna jest data obciążenia konta dłużnika,
    więc jest czas aż do 23:59 żeby złożyć przelew z_datą_bieżącą.
    To że pieniądze wyjdą następnego dnia jest tu nieistotne.

  • 6. Data: 2004-04-26 19:23:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 26 Apr 2004 18:32:36 +0200, wizardx12
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >A czy ja napisałem że w ciągu dnia nie dotrą? Owszem dotrą, ale z
    >drugiej nie ma szans na wysłanie ich dalej poza mBank. Zobacz czasy:

    a nie wystarczy, że Twoje konto zostanie obciążone w odpowiednim dniu?

    --
    Jarek Andrzejewski