  • 1. Data: 2004-04-25 20:15:01
    Temat: Inteligo i egzekucja 64 groszy!!!!!!
    Od: "PAWEL" <l...@o...pl>

    Witam wszystkich!
    Chciałbym podzielić się z wami taka oto historia:
    Otworzyłem rachunek w inteligo jak jeszcze właścicielem byli Niemcy z
    BankGeselhaftBerlin. Było milo i wygodnie dopóki dopóty w ich miejsce nie
    wstąpił PKOBP.
    Przestałem korzystać z rachunku , mbank miał lepsza ofertę wiec przeniosłem się
    właśnie tam. Z inteligo korzystałem sporadycznie , były niemile historie typu ,
    ze wpłacałem kasę w oddziale PKOBP w Warszawie (kilkakrotnie sumy powyżej
    50000zl) a ona była widoczna na rachunku po paru dniach!!!!!! Zazwyczaj 3-4 ,
    urzeralem się z mimi pare razy ochrzanialem
    kierowników oddziału , dyrektorki itd. Czaru goryczy dopełnił fakt nie
    przesłania mi odnowionej karty do rachunku , składałem reklamacje , wysyłali ale
    jakoś nie mogła do mnie dotrzeć , podobnie jak listy haseł jednorazowych.
    Zabrałem się z tamtad przelewając kasę gdzie indziej. Po paru miesiącach
    załogowałem się i zauważyłem debecik na 0,64 zl (sześćdziesiąt cztery grosze).
    Popatrzyłem na historie rachunku , ale z uwagi na mały przedmiot sprawy olałem
    to , wysłałem formularz zamknięcia rachunku.
    Od tamtej pory miałem już 2 telefony odnoście tego &#8222;debetu&#8221; , co prawda
    nikt
    mnie nie straszył bankowym tytułem egzekucyjnym ale czy waszym zdaniem bank
    postępuje rozsądnie? Ktoś powie ze tak bo debet to debet ale czy telefony nie
    kosztują więcej?
    Czy ta instytucja zachowuje się poważnie tropiąc takich przekretasow jak ja? A
    może jednak będę widoczny na jakiejś tam czarnej liście dłużników , czy
    rejestrze niewypłacalnych?
    A może wyślą do mnie ruska mafje? Nadmienię ze płacić nie zamierzam , no chyba
    ze przyjdzie komornik.
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2004-04-25 20:25:20
    Temat: Re: Inteligo i egzekucja 64 groszy!!!!!!
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    PAWEL wrote:

> [...]
    > rejestrze niewypłacalnych?

    > A może wyślą do mnie ruska mafje? Nadmienię ze płacić nie zamierzam , no chyba

    A czy właściciel konta zachowuje się rozsądnie.
    Odgrywasz rolę wielkiego hrabiego, a tak naprawdę zachowujesz się jak
    dres, któremu kasa uderzyła do głowy.

  • 3. Data: 2004-04-25 20:51:26
    Od: l...@o...pl

    > A czy właściciel konta zachowuje się rozsądnie.
    > Odgrywasz rolę wielkiego hrabiego, a tak naprawdę zachowujesz się jak
    > dres, któremu kasa uderzyła do głowy.

    Powiem ci kolego tylko tak , po pierwsze orzneli mnie na odsetkach przetrzymujac
    pieniadze , dwa niewypelniali warunkow umowy , trzy przejeli ten interes i
    nieszanuja klientow , cztery panstwowy bank tropi gowna wartosci 64 groszy , a
    sam uczestniczy w grubszych kantach. Niewiem po co tylko ten dres , ale jezeli
    juz to napewno jest ladniejszy , czystszy niz twoj i niesmierdzi!!!!!!
    bez pozdrowien

  • 4. Data: 2004-04-25 23:17:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    l...@o...pl wrote:

> [...]
    > juz to napewno jest ladniejszy , czystszy niz twoj i niesmierdzi!!!!!!

    Najbardziej mi się podoba twój protest że PKO BP przejęło inteligo.
    Oflaguj się, przykuj do kaloryfera w centrali i żądaj unieważnienia
    przejęcia.

  • 5. Data: 2004-04-25 23:21:05
    Od: "Piotr" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PAWEL" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rejestrze niewypłacalnych?
    > A może wyślą do mnie ruska mafje? Nadmienię ze płacić nie zamierzam , no

    Bo nie wziołeś poprawki na opłate za przelew!!!!!1

  • 6. Data: 2004-04-25 23:23:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Użytkownik poilkj napisał:

    > Najbardziej mi się podoba twój protest że PKO BP przejęło inteligo.
    > Oflaguj się, przykuj do kaloryfera w centrali i żądaj unieważnienia
    > przejęcia.

    Daj spokój. Uprasza się o niekarmienie trolli. :-)

  • 7. Data: 2004-04-26 06:34:34
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bo nie wziołeś poprawki na opłate za przelew!!!!!1

    popieram w calosci pretensje do bankow w takim jak jego wypadku
    mnie inteligo okradlo na prwie zlotowkę sztuk jedna - bo wlasnie nie bylo
    na przelew i NIKT od nich nie dzwonil do mnie ze jest tu moja forsa i co
    maja z nia zrobic - dobrze wiedzieli ze ją sobie po prostu wezma jak swoja,
    wiec dzwonienie do kogos zeby oddal im 60 groszy powinno rowniez sutkowac
    zamknieciem sie i wpisaniem kwoty w konto groszowe
    niestety dbalosc o wizerunek to u nas cos nieznanego a ciagnie sie za
    polakami jak smrod w gaciach poczynajac od walesy (ktory zamiast cos tam w
    skarpetkach sam okradl spoleczenstwo na miliony) i ciagnie sie nadal do
    dzisiaj :-((

  • 8. Data: 2004-04-26 10:08:22
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

> [...]
    bank
    > postępuje rozsądnie? Ktoś powie ze tak bo debet to debet ale czy telefony

    Nastąpiła jedna z dwóch sytuacji:

    a) Żądali od Ciebie zwrotu tych 64 groszy plus jakiejś kary za niedozwolony
    debet.
    Ta kara pokryłaby koszty telefonów. Wtedy ma to sens finansowy.

    b) Żądali zwrotu tylko 64 groszy. Wtedy oczywiście finansowego sensu nie ma
    żadnego.
    Widzisz, tu nie chodzi o pieniądze, tu chodzi o _zasady_.
    Niech mi ktoś jeszcze powie, że celem banków jest zarabianie kasy... ;)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2004-04-26 10:21:29
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 25 kwietnia 2004 w pewnym liście napisane było:

> [...]
    > rejestrze niewypłacalnych?
    > A może wyślą do mnie ruska mafje? Nadmienię ze płacić nie zamierzam , no chyba

    Nie wymagaj sensownego myślenia od banków. Przykład: citi.
    Moja druga połowa miała tam kredytówkę. Zrezygnowała z niej i po
    zakończeniu okresu rozliczeniowego zadzwoniła (nie czekając na rachunek)
    i poprosiła o kwotę do spłacenia. Oferma na infolinii podała kwotę
    zadłużenia, ale bez odsetek. Grzecznie zapłaciła, a ci teraz przesyłają
    monity o odsetki (na szczęście grzeczne). Na początku kwoty te rosły,
    ale teraz ustabilizowały się gdzieś około 1,50. Całość trwa już ze 2
    lata, więc na znaczki wydali tak gdzieś ze 20 razy tyle.

    Gdzie tu sens?
    Jedyne wytłumaczenie jest takie, że dzięki temu mogą dalej co miesiąc
    przesyłać jest monit + reklamę. Tylko co z tego skoro nikt nawet koperty
    nie otwiera.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Przysłowia polskie: Kto rano wstaje, ten sam sobie szkodzi.

  • 10. Data: 2004-04-26 11:18:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    25 Apr 2004 22:15:01 +0200, w <2...@n...onet.pl>,
    "PAWEL" <l...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > to , wysłałem formularz zamknięcia rachunku.
    > Od tamtej pory miałem już 2 telefony odnoście tego &#8222;debetu&#8221; , co prawda

    Powiedz im, żeby przelali 99gr z mojego zamkniętego rachunku, których nie
    mogłem przy zamykaniu konta od nich wyciągnąć...