  • Data: 2003-02-12 11:58:35
    Temat: Re: PEKAOSA - podwyzka oplat
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A to akurat fakt. Mi ostatnio według nowych 'procedur' w PEKAO, nie wyszłoby
    > nawet to co miałem (a miałem raptem 1/3 starych możliwości)

    Kilka lat temu na wstepie zaoferowali mi 100000 PLN linii. Powiem Wam ze to Ja sie
    przestraszylem jak to uslyszalem nie ONI. Oczywiscie nie musze nadmieniac ze wtedy
    moje zarobki byly normalnie-przecietne wiec byla to kilkudziesieciokrotnosc zarobkow
    a podobno wtedy max mial byc 8 x zarobki. Wzialem tyle ile moglem "udzwignac" czyli
    sporo mniej.

    Dzwonilem na infolinie i podobno mozna nie przychodzic na drozsze "pakiety" ale takie
    decyzje sa suwerenne dla kazdego oddzialu wiec zaraz dymam zobaczyc co sie da
    zalatwic.
    Pozdrawiam innych wk... klientow.

    PS.
    Ciekawe czy SLuczak jescze czyta ta grupe ?

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda