  • 1. Data: 2004-07-16 05:48:50
    Temat: PEKAO24
    Od: mierzwoj <m...@p...ONET.PL>

    czesc;

    czy pekao sa poprawilo moze juz swoj system obslugi kont przez net? Czy jakies jego
    niedociagniecia zostaly usuniete?
    Zastanawiam sie nad oferta pekaosa z uwagi na bliskosc bankomatu od mojego domu...

    Pozdro

  • 2. Data: 2004-07-16 10:25:10
    Temat: Re: PEKAO24
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    "mierzwoj" <m...@p...ONET.PL> wrote:

    > czy pekao sa poprawilo moze juz swoj system obslugi kont przez net? Czy
    jakies jego
    > niedociagniecia zostaly usuniete?

    Z tego, co zauważyłem, ostatnio zaczęły pojawiać się
    w historii operacji przelewy internetowe bezpośrednio
    po ich wykonaniu. ;)

  • 3. Data: 2004-07-16 17:04:24
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Jul 2004 05:48:50 GMT,
    osoba podpisana: mierzwoj <m...@p...ONET.PL>
    napisała:
> [...]

    > niedociagniecia zostaly usuniete?
    > Zastanawiam sie nad oferta pekaosa z uwagi na bliskosc bankomatu od mojego domu...

    Jeśli tylko to, to zamiast "natywnego" Pekao SA sugeruję Xelion.
    Trudniej co prawda założyć(tylko W-wa i Trójmiasto)
    ale później płacisz 4 pln zamiast 8 czy 11
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    GNU is Not Unix