  • 1. Data: 2004-07-15 15:08:35
    Temat: Re: vw znowu daje popalic - to chyba titanic a nie bank
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    W dniu dzisiejszym vw nie zrealizował mojego zlecenia przelewu (złożonego w
    dniu wczorajszm)
    Inforlinia nie wie dlaczego - operacja nadal nie została zrealizowana i
    ciągle tkwi jako aktywna - momo, że mineła już 3 ostania sesja wychodząca.
    Jeyna możliwośc reklamacji jaką przyjmują to droga pisemna - telefonicznie
    nie przyjęto mi reklamacji.

    Sprawdżcie swoje zlecenia - czy to aby nie jest to jakaś ogólna awaria ich
    niewydolnego systemu

    Ktoś pytał o najgorszy bank - odaję na nich swój głos !
    Przelewy realizowane są coraz częściej w sposób losowy
    W ciągu ostatnich 2
    miesięcy - mam już 3 przelewy odrzucone - bez możliwości ustalenia powodu
    takiego odrzucenia, ponownie złozony na tego samego kontrahenta i z takim
    samym opisem - został przyjęty i zrealizowany.
    Ciekawe jaki będzie status tego zlecenia który chciałem reklamować.

  • 2. Data: 2004-07-15 17:39:40
    Od: "ethan" <e...@n...spam.in.wp.pl>

    > Sprawdżcie swoje zlecenia - czy to aby nie jest to jakaś ogólna awaria ich
    > niewydolnego systemu

    uwierz mi, ich "niewydolny" system nie jest niewydolny, ale
    nie spodziewalbys sie nigdy kto operuje tym systemem...

  • 3. Data: 2004-07-15 17:48:13
    Od: j...@p...onet.pl

    > uwierz mi, ich "niewydolny" system nie jest niewydolny, ale
    > nie spodziewalbys sie nigdy kto operuje tym systemem...

    Andrzej L.?
    NMSP

    co sugerujesz ?

    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-07-16 04:19:01
    Od: Michał <m...@m...pl>

> [...]
    > ciągle tkwi jako aktywna - momo, że mineła już 3 ostania sesja wychodząca.

    przelewy są oznaczone jako aktywne aż do nocnego przetwarzania!
    czy przelew wyszedl sprawdzasz w historii operacji

    ps. nie wiem skad te problemy... u mnie wszystkie przelewy ida na czas i w
    pierwszej mozliwej sesji

  • 5. Data: 2004-07-16 09:22:53
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ps. nie wiem skad te problemy... u mnie wszystkie przelewy ida na czas i w
    > pierwszej mozliwej sesji

    przelew wyszedl z 1 dniowym opoznieniem, zawsze jestesmy zadowoleni, az
    przychodzi taki dzien, w ktorym cos nawala, jakosc obslugi poznajemy wowczas
    po sposobie zalatwiania reklamacji, w tym przypadku zazadano ode mnie
    reklamacji pisemnej z odmowa przyjecia telefonicznej,
    akurat ten przelew byl dla mnie malo istotny, jednak z taka dzialalnoscia -
    1 dniowego samowolnego opoznienia realizacji przelewu - wiazac moga sie
    przykre konsekwencje np kar umownych lub czasami o wiele gorszej i
    niewymiernej - utraty zaufania
    niestety ostatnie miesiace nauczyly mnie, ze vw trzeba sprawdzac az 2
    krotnie - po zlozeniu przelewu i po terminie wyznaczonym do realizacji bo na
    kazdym etapie moga nawalic

  • 6. Data: 2004-07-16 23:45:54
    Od: "Mariusz Mroczkowski" <m...@m...waw.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdżcie swoje zlecenia - czy to aby nie jest to jakaś ogólna awaria ich
    > niewydolnego systemu

    16.07 zlecilem przelew na I sesję i 16.07 w poludnie byl w Inteligo

    --
    Pozdrowienia!
    /-/. Mariusz

  • 7. Data: 2004-07-17 20:26:02
    Od: Suriv <suriv@no_spam.gazeta.pl>

    Zmien na mbank i zaloz mbiznes! Szybko gladko milo!

    pozdrawiam
    Piotr Kulak
    tel. 698410478