  • 1. Data: 2004-07-15 22:33:08
    Temat: Fundusze przez neta
    Od: Emil <e...@...pl>

    W jakim banku mozna sobie swobodnie obracac funduszami inwestycyjnymi przez neta?
    Z gory dzieki za pomoc

    --
    Pozdrowienia, EM@IL
    [ MAIL: e...@...pl | GG: 10688 ]

  • 2. Data: 2004-07-15 22:36:55
    Temat: Re: Fundusze przez neta
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Emil <e...@...pl> wrote:
    > W jakim banku mozna sobie swobodnie obracac funduszami inwestycyjnymi
    > przez neta? Z gory dzieki za pomoc

    np mBank i Inteligo

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-16 08:00:06
    Od: Krzysztof Królak <k...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > np mBank i Inteligo

    Także w BZ-WBK jest taka usługa, tyle że w grę wchodzą tylko funusze TI
    BZ-WBK

  • 4. Data: 2004-07-16 08:40:56
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2004 22:33:08 +0000 (UTC), Emil <e...@...pl> wklepał(-a):

    >W jakim banku mozna sobie swobodnie obracac funduszami inwestycyjnymi przez neta?

    Oprócz wspomnianych przez innych:
    Multibank, VW Bank, Nordea, PKO BP, ING.

    Z tym, że w większości zakup/umorzenie j.u. jest z prowizją, z wyjątkiem mBanku
    i Multibanku. Ale za to te 2 ostatnie nie oferują wszystkich funduszy. Te
    największe nie chcą się pozbyć wpływów z prowizji. Nie chcą to nie, ich sprawa -
    ja tam na pewno nie skorzystam z "prowizyjnych" usług. Po to jest opłata za
    zarządzanie, żeby sobie pokryli koszty obsługi...

  • 5. Data: 2004-07-16 08:48:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Oprócz wspomnianych przez innych:
    > Multibank, VW Bank, Nordea, PKO BP, ING.

    PKO BP - jak rozumiem - masz na mysli Inteligo?
    A wlasnie jak jest w VW, Nordea i ING - moge spokojunie samodzielnie via
    internet zlecic zakup, sprzedaz i konwersje na inny?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 6. Data: 2004-07-16 09:13:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2004 10:48:12 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >PKO BP - jak rozumiem - masz na mysli Inteligo?

    http://www.pko-cs.pl/ (korzysta z http://www.ofi.pl) - ale nie wiem, jak to jest
    zintegrowane z bankiem. Wydaje mi się, że tak jak inne serwisy tego typu można
    mieć podgląd rejestrów i zgłosić chęć umorzenia, ale wpłaty dokonuje się
    normalnym przelewem.

    >A wlasnie jak jest w VW, Nordea i ING - moge spokojunie samodzielnie via
    >internet zlecic zakup, sprzedaz i konwersje na inny?

    Nordea - fundusze ING, w sumie żadnych atrakcji "technicznych":
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/7359.html

    ING - piszą, że jest w ramach rachunku obsługa FI, ale nie sposób tego
    sprawdzić, bo demo jest we flashu (w ogóle ciężko znaleźć coś na tej stronie).

    VW Bank - fundusze Allianz, GTFI i SEB. Korzysta z http://www.ofi.pl
    (przynajmniej dla SEB, bo o innych nic nie piszą).

    Podsumowując - w porównaniu z SFI i CO, oferta jest "taka sobie", bo wpłacać
    bezpośrednio na rachunek FI to ja mogę sobie z dowolnego konta. :) No może ING
    ma jakąś obsługę rejestró FI, ale nie ma jak tego sprawdzić.

  • 7. Data: 2004-07-19 10:20:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

> [...]

    >A wlasnie jak jest w VW, Nordea i ING - moge spokojunie samodzielnie via
    >internet zlecic zakup, sprzedaz i konwersje na inny?

    O, znalazłem co jest w ING:

    "Obsługa Funduszy Inwestycyjnych ING poprzez ING BankOnLine umożliwia
    wykonywanie następujących operacji związanych z Uczestnictwem w Funduszach
    Inwestycyjnych ING:

    - Otwarcie Rejestru Indywidualnego
    - Złożenie zlecenia nabycia jednostek uczestnictwa Funduszy Inwestycyjnych
    - Złożenie zlecenia odkupienia jednostek uczestnictwa Funduszy Inwestycyjnych
    - Złożenie zlecenia konwersji jednostek uczestnictwa Funduszy Inwestycyjnych
    - Zmiana danych teleadresowych
    - Wgląd do stanu swojego rejestru (rejestrów) w podziale na poszczególne
    Fundusze
    - Wgląd do historii operacji (wykonanych na podstawie zleceń złożonych przez
    internet, a także inne kanały dystrybucji)
    - Wgląd do stanu zleceń internetowych"

    Ale:
    "Z tytułu dystrybucji jednostek uczestnictwa Funduszy Inwestycyjnych ING
    Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych pobiera opłatę dystrybucyjną, zgodnie z
    Tabelą Opłat Dystrybucyjnych."

    http://www.ing.pl/u235/navi/106317/