    From: cyna <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszustwo na Allegro i reklamacja przelewu w mBanku
    Date: Sat, 25 Oct 2003 16:35:52 +0200

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wiec probuj szczescia ;)
    > Wtedy bedziesz mial czarno na bialym czy bank jest winny i to on ponosi
    > konsekwencje czy nie :)

    Dla mnie (nie jestem ani bankowcem ani prawnikiem) bank jest winny.
    Gdyby na przelewie bylo tylko pole nr rachunku to OK ale jesli wypelniam
    wszystkie dane to po cholere ?

    To ze Bank nie ma mozliwosci technicznych ?....moze niech zatrudni kogos
    kto taki algorytm napisze....zobaczmy jak dziala T9 w telefonie czy
    slownik w edytorze tekstu czy wreszcie jakis translator...algorytymy
    zgola podobne i mozna z nich wyjsc.

    To ze mBank (a raczej Accenture) kupil system w Hiszpanii i go
    dostosowywal to mnie ...wiadomo. Chwala tym bankom ktore zauwazyly
    problem i cos w temacie robia.

    cyna