  • Data: 2003-10-25 14:27:59
    Temat: Re: Oszustwo na Allegro i reklamacja przelewu w mBanku
    Od: cyna <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krab wrote:

    > reklamacji nie, mbank tu raczej nic nie zawinil i sytuacja podobne moze byc
    > i w innych bankach, obecnie juz sa banki ktore dokonuja takiego sprawdzenia
    > i niekoniecznie dziala to poprawnie, powoduje czeste zwroty lub co gorsza
    > zawieszanie pieniedzy na wewnetrznych kontach bankowych do tzw wyjasnienia,
    > wystarczy czasem drobny blad w de facto poprawnych danych odbiorcy (np
    > iterowka) - a automat zawiesi przelew do recznego wyjasnienia, co oczywiscie
    > powoduje np spore opoznienie itp mozna by sie wiec spierac czy et to
    > paranoja czy nie :-)

    W tej sytuacji paranoja

    > nie masz innego wyjscia jak dzialania policyjno prok - a jesli ci sie nie
    > chce - to pozostaje odpuszczenie - ale troche chyba szkoda odpuszczac.

    zaloze ;) bo chyba to lubie
    nawet nie chodzi o kase a zasade (sorry tak mnie rodzice nauczyli;) )

    > trzeciej ? a jaki los poprzednich 2-ch ?? przyniosly jakikolwiek rezultat ??
    > a jesli tak to jaki ?

    jeszcze nie ale przyniosa (czekam na rozprawy) W obu prokurator odmowil
    wszczecia dochodzenia bez podania przyczyny ale oczywiscie zazalenie do
    prok nadrzednego i juz pozniej nic nie odmawial ;)
    Jeden koles nawet sie przyznal do wszystkiego jak go odwiedzili panowie
    w mundurach ;)
    A drugi sie bezczelnie wypiera (zdobylem jego prawdziwe dane i
    zadzwonilem do niego ;) ) Zobaczymy co powie przed sadem.

    pozdrowienia
    B.