    From: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszust ze znanym mi numerem konta bankowego - [Długie]
    Date: Thu, 17 Jan 2002 20:38:47 +0100

    > Na koniec :
    > 1) czy poinformować o tym rzeczywiście Allegro i mBank ( w sumie nie
    > zostałem oszukany, ale jeśli inni będą mniej czujni) ?
    > 2) czy to cokolwiek da ? Jeśli on nie dokonał jeszcze przestępstwa i nie
    ma
    > na to dowodów tylko moje dziwne przeczucie ?

    Wiesz za co wpadł Al Capone? za niepąłcenei podatków.
    Wysłij donos do Urzedu SKarobego, ze facet łamie prawo, bo używa konta
    prywatnego na potrzeby firmy (do tego wszaksie przyzanje), bo proponuje
    wystawienie faktury VAT bez uprzedniego pisemnego złożenia zgody nabywcy,
    wpłac mu 5 złotych na to konto pod koniec miesiąca, wyśłij donos po 20 z
    informacją, że facet ukrywa dochody. POdaj US jego numer w mBanku - bank
    urzedom skarbowym poda już jego pesel...
    A jak US nie zareaguje - no cóż, to znaczy,z e na to nie ma siły. Mozesz
    wtedyzaczączarabiać na duża skalę.. Załóż jak tamten fimr "Import, eksport i
    drobne kradzieże" z kontem w mBanku.... (tu powinein byc mozno ironiczny i
    smutny smajl, ale nien wiem jak go zrobnic, q, ze też w Pl jest takie
    prawo,z e oszustów nie da sie wyplenic w prosty sposób)
    Kiedys niechcą cy cos takieog zrobiłem - facet nie chcaił wydac mi PITu na
    koniec roku. Zapytałem US , co mam robic jak ktos nie chce dać PITU.. A
    facet mial taką zadymę z kontrola, ze hej... No, ale byl sobie winien.. ZE
    trzy razy wcześniej go nachodziłem i porosiłem o PIT, bo chciałem szybkosie
    rozliczyć 9zwrot podatku).
    Tylko smierc i podatki, tylko to jest nieuniknione