  • Data: 2022-01-11 22:05:12
    Temat: Re: Oszuści smsowi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 11 stycznia 2022 o 21:51:41 UTC+1 Imka napisał(a):

    > Zależy jaki klient ;) Prośba o trzy cyfry spowodowałaby u mnie co
    > najmniej głęboki przydum.
    >
    > A już w panikę bym wpadła, gdyby milek poprosił o pierwszą cyfrę pesela.
    > Za ostatnią cyfrę głowy nie dam, ale wydaje mi się, że przez osiem lat
    > owocnej (a kończącej się właśnie współpracy ;), nigdy (NIGDY) nie
    > poprosił mnie o podanie pierwszej cyfry pesela podczas logowania do ST.

    Nie ma to jak widzenie wzorów :)
    Hmm, czy pierwsza, możliwe, ciekawe, że chyba również drugiej i trzeciej bardzo
    rzadko chce, piątej chyba też.
    Nigdy za to na pewno nie chciał siódmej - większość ma tu 0, 1 mają tylko jacyś z
    wyżu (to już trzecia jest bardziej różnorodna, a i 2 i 3 teraz się trafiają,
    szczególnie jak zrobili konta dla nielatów).

    Więc z moich obserwacji wystarczy 4., 6., 8.,9., 10. , 11. (możliwe że rzadziej).