  • Data: 2022-01-18 21:58:48
    Temat: Re: Oszuści smsowi
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-18-stycznia-2022 o 18:16, Arek pisze:
    > Tak, wprowadzić jeszcze większą inwilgilację niż obecnie, na każdą
    > transakcję łaskawe zezwolenie dyżurującego serwera rządowo-bankowego

    Mi się państwo opiekuńcze nie podoba.

    Ale... Ja płacę już na to podatki aby złodziei i oszustów KARAĆ.

    Widać można coś zrobić bo link był widoczny tylko dobę

    A sami możemy zrobić to:

    "Jak dowiadujemy się z wpisu na oficjalnym profilu CERT Polska na
    Facebooku, po otrzymaniu podejrzanego SMS-a wzywającego do "dopłaty do
    przesyłki" czy "odbioru środków od kupującego" (lub oczywiście innych,
    podobnych), teraz wystarczy skorzystać z opcji przekaż dalej i wysłać
    taką wiadomość prosto do analityków. Numer to 799-448-084; warto zapisać
    go w książce telefonicznej, by w przyszłości wygodnie przesłać
    podejrzaną wiadomość dalej."