    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Date: 12 Jan 2007 15:12:06 +0100

    W obowiązkowym ogłaszaniu oczywistości najlepsi są Amerykanie
    ... i niech tak zostanie ;-)

    (Też suszyłbyś kota w mikroweli? ;-P)

    > Jeśli bankomat jest dziadowski i wysoce awaryjny, to taki napis jak
    > najbardziej byłby na miejscu.

    Podobno 0.35% transakcji z wpłatomatów jest reklamowanych,
    nie wiem czy to dużo czy mało, ale nawet gdyby to były ułamki promila,
    to powierzanie maszynie jednorazowo takiej kwoty gotówki,
    do której ewentualny brak dostępu spowoduje, że za 3 dni zaczniesz głodować
    (w tym tonie jest gro lamentów) jest delikatnie mówiąc głupotą.

    /żeby była jasność: tryb i czas rozpatrywania reklamacji w mBanku
    uważam za skandaliczny/