  • 71. Data: 2007-01-11 15:17:51
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: m...@g...com

    RobertS wrote:
    [...]
    > mysle, ze nikt z NBP palcem w tej sprawie nie kiwnie...
    > pytales juz na jakim etapie (w NBP) jest rozwiazywanie tego problemu?

    Może to jest alter ego Stokrotki?

    (to ta(ten?) co się na pl.soc.prawo i innych grupach skarży na to że jej
    policjanci wielką krzywdę zrobili, wysyłając ponoć pisma do ministra
    sprawiedliwości, prezydenta, prymasa i wszystkich świętych).

    p. m.

  • 72. Data: 2007-01-11 15:35:27
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > Może to jest alter ego Stokrotki?
    > (to ta(ten?) co się na pl.soc.prawo i innych grupach skarży
    Z tego co kojarze to 'ta'.
    Tez o niej pomyslalem. Moze to jej kompan - w jednym osrodku sie
    leczyli? Jesli tak, to widac kiepscy lekarze tam pracuja.
    Ale wyobrazacie sobie krzyzowke tego kolesia i stokrotki?;P
    --
    badzio

  • 73. Data: 2007-01-12 09:12:54
    Od: "info" <t...@k...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Boszzz... co za bełkot...

    Kolejny niedodorozwój nie mogący zrozumieć prostego pisanego tekstu
    ???

    Pozdrawiam
    Adam

  • 74. Data: 2007-01-12 09:18:46
    Od: "info" <t...@k...pl>

    S.T. napisał(a):

    > To nie jest aż tak zaraźliwe jak Ci się wydaje ;-)

    > Taaa, mów mi jeszcze... ;-D

    > ... że jak przedstawisz go w sądzie, to niechybnie zapłacisz koszta sądowe
    > i nie tylko...

    Kolejne fantazjawanie, fantazjować to jednak ptrafisz, ale niestety
    nic więcej poza tym:-).

    Pozdrawiam
    Adam

  • 75. Data: 2007-01-12 09:23:01
    Od: "info" <t...@k...pl>

    andzik napisał(a):

    > No wlasnie nie znasz swoich praw. Masz prawo zlozyc reklamacje,
    > a nie korzystasz z tego. Glupota w czystej postaci.

    Swoje prawa znam, a "głupota" ma rózne definicje u u różnych ludzi.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 76. Data: 2007-01-12 09:29:27
    Od: "info" <t...@k...pl>

    RobertS napisał(a):

    > no to moze konkretnie, gdzie w PB jest zapis o tym mowiacy?

    > w takim razie prawdopodnie bank nawet nie zajął się tą sprawą...

    Ogólnie w rodziale 3 w artykułach od 40 do 62, a co nie jest
    dopowiedziane reguluje KC.

    > nie inteligo tylko sprawe, ktora go dotyczy, bo wedlug mnie to drobiazg,
    > tak jak pisalem wczesniej, kiedys spotkala mnie podobna "przygoda"
    > i potraktowalem to jako błąd banku, został on naprawiony i sprawe zakonczono

    Cóż.... dobrze że chociaż się przyznajesz ze dla Ciebie
    bezpieczeństwo pieniędzy na kontach bankowych to tylko drobiazg.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 77. Data: 2007-01-12 09:37:37
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Cóż.... dobrze że chociaż się przyznajesz ze dla Ciebie
    > bezpieczeństwo pieniędzy na kontach bankowych to tylko drobiazg.
    >
    > Pozdrawiam
    > Adam

    mam pieniadze na roznych kontach w roznych bankach , gwarantuje mi BFG
    i to mi wystarcza, ze jezeli cos sie z bankiem stanie to swoich
    pieniedzy nie strace, gdybym uwazal inaczej to trzymalbym gotowke w
    poduszce i zakopane w ogrodku lub innym "gwarantujacym bezpieczenstwo"
    miejscu

    tak jak napisalem wczesniej, analogiczna sytuacja mnie kiedys spotkala i
    zlozenie reklamacji zalatwilo wszystko, nie interesowalo mnie dlaczego
    sytuacja miala miejsce i co bylo jej przyczyna, a tylko to abym odzyskal
    nieslusznie pobrane z konta pieniadze...sprawa zostala szysbko
    wyjasniona i bank zachowal sie fair

    dlatego jezeli bank Cie okradl to zamknij w nim konto i po sprawie,
    utrata kilkunastu zlotych nie powinna byc zbyt bolesna

    rozumiem, ze jestes najmadrzejszy i tylko Twoje zdanie jest wlasciwe
    dlatego tez pozwalasz sobie wypisywac niepochlebne opinie o ludziach
    piszacych tutaj...jezeli do pięt Ci nie dorastamy to moze przeniesiesz
    sie na inne, odpowiednie poziomem, forum

    EOT

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 78. Data: 2007-01-12 11:37:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    info napisał(a):

    > Kolejny niedodorozwój nie mogący zrozumieć prostego pisanego tekstu
    > ???

    Tak, dokładnie to miałem na myśli.

    :-)))))))

  • 79. Data: 2007-01-12 18:02:22
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2007-01-12 12:37, Wojciech Nawara wrote:
    > info napisał(a):

    >>> Boszzz... co za bełkot...

    > Tak, dokładnie to miałem na myśli.

    > :-)))))))

    Z jednej strony dziwiłem się, że ludziom chce się z info rozmawiać, ale
    jednocześnie to czytałem (paranoja?). No i wreszcie naprawdę dobry
    kawałek. :)
    Nie żeby reszta nie była dobra, bo można sobie pięknie przestudiować,
    jakim ignorantem i jednocześnie pieniaczem w temacie, którego się w
    ogóle nie zna, można być...

    Pozdr.
    piwar.