  • 1. Data: 2007-01-09 10:27:08
    Temat: Konto do wyplat w USA. Jakie ?
    Od: Paweł N <n...@g...pl>

    witam.
    wybieram sie do USA na kilka lat. chce w Polsce zalozyc konto z ktorego
    kilka razy w ciagu roku bede pobieral pieniadze wylacznie przy pomocy
    karty.
    W jakim banku najlepiej zalozyc takie konto, zeby oplaty i prowizje za
    wyplate z ATM byly jak najmniejsze ?
    Osoby zorientowane prosze o pomoc i wskazowki.

  • 2. Data: 2007-01-09 10:44:02
    Temat: Re: Konto do wyplat w USA. Jakie ?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > W jakim banku najlepiej zalozyc takie konto, zeby oplaty i prowizje za
    > wyplate z ATM byly jak najmniejsze ?
    > Osoby zorientowane prosze o pomoc i wskazowki.
    > Pozdrawiam

    Citi direct

    za wyplate z bankomatow Citi nie zaplacisz prowizji, a konto moze byc
    nawet prowadzone bezplatnie, karta debetowa wydawana jest gratis

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-09 10:58:30
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    RobertS wrote:

    > Citi direct
    >
    > za wyplate z bankomatow Citi nie zaplacisz prowizji, a konto moze byc
    > nawet prowadzone bezplatnie, karta debetowa wydawana jest gratis

    Zdaje się że Fortis ma darmowe bankomaty na całym świecie.

    Skoro tak rzadko chcesz korzystać z bankomatu, to zwróć uwagę nie tylko
    na opłaty związane z wypłatą z bankomatu, ale również prowadzenie konta
    itd. Może się okazać, że bardziej opłaci się płacić prowizję za wypłatę,
    ale nie płacić nic za rachunek (np. jakiś mbank itp).

    Karol

  • 4. Data: 2007-01-09 22:03:50
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Karol S napisał:
    > RobertS wrote:
    >>

    > Zdaje się że Fortis ma darmowe bankomaty na całym świecie.
    Miał. Nie zakłada już nowych kont z tym featurem.

    Dokładnie.

    Przewmek

  • 5. Data: 2007-01-11 23:13:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Paweł N"
    > W jakim banku najlepiej zalozyc takie konto, zeby oplaty i prowizje
    > za wyplate z ATM byly jak najmniejsze ?

    Deutsche Bank ma VE bez prowizji dla bankomatów:
    a.. Bank of America (USA)
    b.. Barclays (Wielka Brytania, Kenia, Mauritius, Tanzania, Zimbabwe)
    c.. BNP Paribas (Francja)
    d.. Scotiabank (Kanada, Chile, Meksyk)
    e.. Westpac (Australia, Nowa Zelandia)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2007-01-12 04:46:31
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > a.. Bank of America (USA)
    > b.. Barclays (Wielka Brytania, Kenia, Mauritius, Tanzania, Zimbabwe)

    Bank of America pobiera za to prowizje za wyplata karta VE DB. Do tego VE DB ma
    smieszne limity do wyplaty. Ja pamietam jak mialem 500zl i po 3 miesiacach wplat
    ponad 10tys/miesiecznie odmowili mi podwyzszenia limitu na karcie! LEdwo
    wytrzymalem 3 miesiace z takim smiesznym limitem. Potem pozegnalem sie z nimi,
    maja do tego system offlinowy! A niby taki globalny bank, a nie umie sobie
    poradzic w prostymi rzeczami.