  • 61. Data: 2007-01-11 09:10:01
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Od: "info" <t...@k...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Opisalem kilka najbardziej prawdopodobnych scenariuszy.

    Przecież Ci wyraźnie napisałem że powrórne zaksięgowanie
    nastąpiło 8 stycznia 2007 roku, nie kojarzysz faktów ?
    No i jakie znaczenie może mieć tutaj wynik reklamacji ?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 62. Data: 2007-01-11 09:14:52
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Twoja analogia pasuje jak kwiatek do kożucha:-).
    > Skoro na paragonie sklepowym mam wybity zakup trzech jogurtów to po
    > odejściu od kasy nie mam żadnego dowodu na to że kupiłem ich tylko
    > dwa, więc daruj sobie swoje fantazje.

    A co, masz monopol na fantazjowanie?
    ATPO jaki masz dowód, że nie zrobiłeś 2 zakupów na identyczną kwotę?

  • 63. Data: 2007-01-11 10:03:12
    Od: "info" <t...@k...pl>

    S.T. napisał(a):

    > A co, masz monopol na fantazjowanie?

    Jak na razie to fantazjujesz tylko Ty:-).

    > ATPO jaki masz dowód, że nie zrobiłeś 2 zakupów na identyczną kwotę?

    Ojej..... nawet podstawowych zasad nie pojmujesz.....
    A dowód mam taki że przy każdej płatności kartą następuje
    blokada środków na koncie na kwotę jakiej ta płatność dotyczyła,
    bez blokady środków żadna transakcja płatności kartą nie
    zaistnieje. Ja miałem tylko jedną blokadę i tej jednej blokady
    nastąpiło dwa razy zaksięgowanie jednej i tej samej transakcji,
    więc dowód mam niepodważalny.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 64. Data: 2007-01-11 10:10:33
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A każdy bank ma obowiązek dokłanie i
    > merytorycznie wyjaśnić dlaczego nie wywiązuje się z warunków
    > zawartych w umowie.

    no to moze konkretnie, gdzie w PB jest zapis o tym mowiacy?

    > Żaden numer nie został mi nadany przynajmniej dotychczas nic mi o tym
    > nie wiadomo, a poza tym to w stosunku do miewywiązywania się strony z
    > warunków umowy nie jest przewidziana żadna reklamacja.

    w takim razie prawdopodnie bank nawet nie zajął się tą sprawą...

> [...]
    > powodu szaty, a w czym innym jak nie w odzyskaniu pieniędzy mógłby
    > mi pomóc arbitet bankowy ?
    > Do Nadzoru Bankowego NBP zgłosiłem to że Bank Inteligo nie zapewnia
    > bezpieczeństwa pieniądzom na kontach swoich klientów przez co
    > świadomie naraża ich na straty. Mam nadzieję że kontrolerzy z NBP
    > sprawdzą w bilingach ilość podwójnych zaksięgowań tych samych
    > transakcji i oceni bezpieczeństwo posiadaczy kont w Inteligo.
    > Posłuży to poprawie bezpieczeństwa pieniędzy na kontach Inteligo, a
    > bezpieczeństwo pieniędzy posiadaczy tont to wedle Ciebie drobiazg ?

    mysle, ze nikt z NBP palcem w tej sprawie nie kiwnie...
    pytales juz na jakim etapie (w NBP) jest rozwiazywanie tego problemu?

    > Uważasz Inteligo za wróbla ?:-).

    nie inteligo tylko sprawe, ktora go dotyczy, bo wedlug mnie to drobiazg,
    tak jak pisalem wczesniej, kiedys spotkala mnie podobna "przygoda"
    i potraktowalem to jako błąd banku, został on naprawiony i sprawe zakonczono

    moze po prostu napisz (jak juz cos bedzie wiadomo) w jaki sposob nadzor
    bankowy zajął się tym doniesieniem, co zrobiła policja i jaka byla odp.
    z Inteligo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 65. Data: 2007-01-11 10:18:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    info napisał(a):

> [...]
    > zaistnieje. Ja miałem tylko jedną blokadę i tej jednej blokady
    > nastąpiło dwa razy zaksięgowanie jednej i tej samej transakcji,

    Boszzz... co za bełkot...

  • 66. Data: 2007-01-11 11:07:21
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak na razie to fantazjujesz tylko Ty:-).

    To nie jest aż tak zaraźliwe jak Ci się wydaje ;-)

    > Ojej..... nawet podstawowych zasad nie pojmujesz.....

    Taaa, mów mi jeszcze... ;-D

    > A dowód mam taki że ...

    ... że jak przedstawisz go w sądzie, to niechybnie zapłacisz koszta sądowe
    i nie tylko...

  • 67. Data: 2007-01-11 11:30:24
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    >Ano widzisz jestem przekonany bo mam i dowody i niepodważalne
    >argumenty.

    Tak masz - dowody swojej glupiej zawzietosci.

  • 68. Data: 2007-01-11 11:31:23
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    >Możesz to nazywać jak tylko chcesz, ale ja znam swoje prawa i w
    >przeciwieństwie do Ciebie nie mam charakteru uległego niewolnika,
    >który boi się własnego cienia i pozwala na wszystko.

    No wlasnie nie znasz swoich praw. Masz prawo zlozyc reklamacje,
    a nie korzystasz z tego. Glupota w czystej postaci.

  • 69. Data: 2007-01-11 11:54:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:

    Dajcie biedactwu spokój. Widać, że zaimpregnowany, a tylko mi
    niepotrzebnie z KFa wyłazi.

    KJ

  • 70. Data: 2007-01-11 14:26:40
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "info" <t...@k...pl> wrote in message
    s.com...

    [ciach]

    UPRASZA SIĘ GRZECZNIE O NIE KARMIENIE KRETYNÓW I ROBIENIA FLEJMA.