  • 1. Data: 2003-02-19 14:18:03
    Temat: Ostrzeżenie
    Od: "Cubus" <c...@w...pl>

    http://www.mbank.o2.pl/

    chyba jakaś lewizna do wyciągania danych

    Cubus

  • 2. Data: 2003-02-19 14:50:16
    Temat: Re: Ostrzeżenie
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    Czy ktoś już powiadomił pracowników mBanku?

    Pzdr,
    Bam

  • 3. Data: 2003-02-19 15:53:02
    Od: Marcin Wabik <m...@w...pl>

    On Wed, 19 Feb 2003 15:50:16 +0100, "Pan Bambaryla"

    >Czy ktoś już powiadomił pracowników mBanku?

    Nie wiem. Ale jak ktos bedzie pisal to niech tez da znac o:

    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/mbank/
    http://epieniadze.onet.pl/mbank/
    http://direct.money.pl/mBank/
    http://pasazfin.wp.pl/mbank.html

    itp. itd.

    Tez sobie chyba cos takiego zrobie :)))

    --
    Pozdrowienia,
    Marcin, mailto:m...@w...pl

  • 4. Data: 2003-02-19 17:41:22
    Od: "Zen / netrunner.pl" <z...@p...net.pl>

    > Nie wiem. Ale jak ktos bedzie pisal to niech tez da znac o:
    >
    > http://www.bankier.pl/centrum/produkty/mbank/
    > http://epieniadze.onet.pl/mbank/
    > http://direct.money.pl/mBank/
    > http://pasazfin.wp.pl/mbank.html

    na posrednictwie zarabiaja chlopaki, prawdopodobnie

    pozdro

    --
    zen [at] netrunner.pl
    ://pratchett rulz

  • 5. Data: 2003-02-19 17:47:04
    Od: a...@o...pl

    > na posrednictwie zarabiaja chlopaki, prawdopodobnie
    >
    > pozdro
    >
    > --
    > zen [at] netrunner.pl
    > ://pratchett rulz

    Spokojnie, strona się otwiera bez szyfrowania ale formularz jest bezpośrednio
    z mBanku, czyli zaszyfrowany. Więc nie ma obaw! I jest to zgodne z prawem.

    <IFRAME FRAMEBORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=100% HEIGHT=1800 SCROLLING=NO
    SRC="https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/db2/formularz
    .pl?option=o2">
    </IFRAME>

  • 6. Data: 2003-02-19 17:56:43
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2003 16:53:02 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Wabik <m...@w...pl>
    napisała:
    > On Wed, 19 Feb 2003 15:50:16 +0100, "Pan Bambaryla"

    > Nie wiem. Ale jak ktos bedzie pisal to niech tez da znac o:

> [...]

    I nie czujesz różnicy ?
    Tam tez można "wypłnić formularz otwarcia konta" po zwykłym HTTP ?
    Nie przypuszczam.
    KJ

    --
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 7. Data: 2003-02-19 17:59:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Feb 2003 18:47:04 +0100,
    osoba podpisana: a...@o...pl <a...@o...pl>
    napisała:

> [...]
    > z mBanku, czyli zaszyfrowany. Więc nie ma obaw! I jest to zgodne z prawem.
    >
    ><IFRAME FRAMEBORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=100% HEIGHT=1800 SCROLLING=NO

    A fakt, dopiero teraz się przyjrzałem :-(

    Ale dlaczego mozilla mi nie krzyczy ? Hmm.

    KJ

    --
    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with

  • 8. Data: 2003-02-19 18:56:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I nie czujesz różnicy ?
    > Tam tez można "wypłnić formularz otwarcia konta" po zwykłym HTTP ?
    > Nie przypuszczam.

    Dane nie idą po http, tylko po https. I to w dodatku na mBankowym
    formularzu...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-02-19 22:30:24
    Od: "Feanor" <a...@w...onet.pl>

    > Dane nie idą po http, tylko po https. I to w dodatku na mBankowym
    > formularzu...

    Hmmm to jak można zakładać przez te serwisy konta w mbanku czy nie :]?

    Pozdr.

  • 10. Data: 2003-02-20 08:25:46
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > A fakt, dopiero teraz się przyjrzałem :-(
    >
    > Ale dlaczego mozilla mi nie krzyczy ? Hmm.

    może mozilla, w przeciwienstwie do niektorych najpierw sie przyglada a
    pozniej krzyczy :-)